This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more

Playlist of Mainini Rmx(Official Video)

x
  • Mainini

    3:31

    Provided to YouTube by CDBaby

    Mainini (Remix) · 8L · Tocky Vibes

    Moses

    ℗ 2017 Jacaranda Media Group

    Released on: 2017-09-08

    Auto-generated by YouTube.

  • x
  • Sheara Di Man -Maninini Official Video

    3:10

    Sheara Di Man -Mainini
    mad video
    based on true story
    watch and subcribe

  • x
  • Mainini

    5:35

    Provided to YouTube by CDBaby

    Mainini · Ba Shupi

    Dura

    ℗ 2014 Peace Ndhlovu

    Released on: 2014-06-06

    Auto-generated by YouTube.

  • One More Chance f/ Mojo Herb

    3:25

    Life is full of worries
    Everywhere you turn
    Everywhere you turn
    Try a little something
    Fyah get burn
    Fyah get burn

    I wanna leave my past find a love that lasts
    Walk down this road, lighten my load
    I know I can, I'm taking a stand
    This time I'm gonna make it

    So give me one more chance, give me one more chance again
    Give me one more chance, give me one more chance again

    I need some inspiration
    Every single day
    Every single day
    I'm getting very tired
    Try and make a way
    Try and make way

    I want a love that lights up the midnight sky
    I've fallen apart
    Broken my heart
    I know I can, I'm takin' a stand
    This time I'm gonna make it

    So give me one more chance, give me one more chance again
    Give me one more chance, give me one more chance again

    I've seen a lot of seasons
    Only Jah Jah know
    Only Jah know
    I've never known a reason
    For letting Jah go
    Letting Jah go

    I know what's right I'm gonna shine my light
    I'm ready to climb
    Pray to have time
    I know I can, I'm taking a stand
    This time I'm gonna make it

    So give me one more chance, give me one more chance again
    Give me one more chance, give me one more chance again

  • x
  • 1 - Fyah Lady - Mainini Sept 2017

    2:59

    Percy Dancehall Music Distribution
    Subscribe: Youtube
    Soundcloud
    Facebook

    Percy Dancehall Music Distribution Does Not Own Rights To This Music/Video.
    Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for fair use for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use. No copyright infringement intended.

    Please Do Contact Us For Any Violation Of Copyrights. Thank You

  • Fyha lady at Passaf 2017

    4:39

  • x
  • 8L - Mainini Audio

    3:33

    Music video for Mainini (Original Version) [Audio] performed by 8L.








    Copyright (C) 2017 Jacaranda Media Group.

  • KING COBRA PMC - TSAMBA KUNAEX

    3:04

    DJ TALENT INT

  • Winky D-MuGarden ft Gemma Griffiths

    4:00

    Purchase from stores below:
    iTunes:
    Apple Music:
    Deezer:
    Spotify:
    Amazon:
    GooglePlay:

    Follow Winky D:



    Subscribe to YouTube channel:

    Produced by Prince 'Oskid' Tapfuma,
    Lead Guitar by Maselo
    Video Directed by @iam_sos1 @sosmediapro

    (C) VIGILANCE MUSIC 2019

  • x
  • Fyha Lady Mainini River Jordan Album

    2:59

    Uploaded by Chu Sqaured Studios
    Fyha Lady the youngest Dancehall artist in Zimbabwe and Africa
    For more infor +263783468070 or +447555268483

  • I cant stand the rain.flv

    3:29

    Street music school concerto a corbetta
    jazz funk pop rock
    Mainini Sodini Rebora Partipilo Panebianco Filippi Procopio

  • Mainini - Sheara Di Man

    3:07

    Artist: Sheara Di Man
    Song: Mainini
    Produced By: Levels
    Recorded at: Chillspot Records
    Published By: Rebelrayz Entertainment for Chillspot Records
    ©2018 Chillspot Records & Rebelrayz Entertainment

  • Tropical House BASSMOKERS - Colors Monster Hunter Release

    4:49

    WARNING!!

    This video brings strong content that can cause seizures, so it is recommended that you do not see it if you are a sensitive person or suffer this type of disorder (epilepsy ) .

    Buy Track in...

    Play Store Music:
    iTunes:
    Beatport: Coming Soon...

    Listen Track in...

    Soundcloud: Coming Soon...
    Spotify:
    Deezer:

    FOLLOW MH Records

    Facebook Page:
    Twetter:
    Soundcloud:

    FOLLOW BassMokers:

    Youtube Channel:
    Facebook Page:
    Twitter:
    Instagram:
    Soundcloud:
    Spotify:

  • ADA YANG TAU LAGU INI..?? BERARTI KALIAN UDAH TUA..

    5:12

  • Teaser 1 - Molla & Marquis Vs. Hitfinders feat. Joanna Rays - Strong Enough

    50

    First teaser of the official videoclip of Molla & Marquis Vs. Hitfinders feat. Joanna Rays - Strong Enough.

    Actor: Marco Mainini
    Actress: Elisa Cagna

    (C) (P) Hitfinders Music Group - Joys Productions


    Video Production: Kaspar Hauser Produzioni - Ismaele Bulla, Nicola Lucchi and Stefano Malosso.


    Special thanks to: MacWave Studios - Valerio Gaffurini and Paolo Costola.


    MUA: Francesca Procopio.

    Executive Production: Hitfinders Music Group (Torino/Brescia - Italy).

  • Shakie T - Hamusati Mati Sorry Afro Electro Pop remix produced By AirMarshal

    3:01

    Shakie T - Hamusati Mati Sorry Afro Electro Pop remix produced By AirMarshal

    -Video Upload powered by

  • Lady G on Hype TV

    6:23

    Reggae artist Lady G presenting her latest music video for the song This Love, a collaboration with reggae artist Lutan Fyah
    Video created by Wayne Benjamin/Fabrikated ProjeX

  • Mainini Audio - 8L

    3:33

    Music video for Mainini (Original Version) [Audio] performed by 8L.






    Copyright (C) 2017 Jacaranda Media Group.

  • ADINDA - Bukan Main Main Official Music Video Clip

    3:15

    Please watch: Citra Scholastika - SertaMU (Official Music Video)
    --~--
    1st single dari ADINDA band produksi HITS RECORDS.
    Bukan Main-main, bercerita tentang usaha keras dari seorang pria yang berusaha meyakinkan kekasihnya bahwa dia serius dan bukan main-main akan cintanya...

    Produksi : HITS RECORDS
    directed by : Benedict agung

  • ORANG TERIAK JADI LAGU EDM

    2:50

    Makasih yang udah nyempetin nonton, jadi ini adalah hasil colab dari salah satu temen gua namanya prada, gua sebenernya iseng nyoba colab, jadi colabnya cuman dia teriak dan gua remix, sehingga jadi deh kaya gini, jika ada kurang kurang nya mohon di maafkan ya guys, semoga kalian suka, jangan lupa untuk subscribe,like dan share ya guys agar gua bisa tambah semangat berkarya dan memberikan kualitas yang lebih bagus lagi

    Dan jangan lupa untuk subscribe channel temen gua
    Creative. ID

    Follow My Social Media
    Instagram :

  • x
  • Molla & Marquis Vs. Hitfinders feat. Joanna Rays - Strong Enough - Official videoclip

    6:17

    Official videoclip of Molla & Marquis Vs. Hitfinders feat. Joanna Rays - Strong Enough.

    Actor: Marco Mainini
    Actress: Elisa Cagna

    (C) (P) Hitfinders Music Group - Joys Productions


    Video Production: Kaspar Hauser Produzioni - Ismaele Bulla, Nicola Lucchi and Stefano Malosso.


    Special thanks to: MacWave Studios - Valerio Gaffurini and Paolo Costola.


    MUA: Francesca Procopio.

    Executive Production: Hitfinders Music Group (Torino/Brescia - Italy).

    Hitfinders & Molla are exclusively managed by DYN Music Group.
    Worldwide booking: bookings@dynmusicgroup.com
    Press inquiries: press@dynmusicgroup.com

  • Aku Mah Apa Atuh - Cita Citata

    3:37

    Hi Dangdut Mania Karaokean yuk dng lagu terbaru cita citata
    Jangan Lupa Like & Subcribenya Ya.....
    =======
    Watch & Listen to Cita Citata' New Song:
    1. Pura Pura Bahagia (Pretending to be Happy) :
    2. Bahagia Itu Sederhana (Happiness is simple):

    ==============================
    Follow Sani Music Indonesia:
    Twitter:
    Facebook:
    Google+:
    Instagram:
    ==============================

  • Billiun - MaininiOfficial AudioProd By Cymplex

    3:16

    Copyright © 2019 by Cymplex Music Zw

    All rights reserved. No part of this publication may be reproduced, distributed, or
    transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, or other
    electronic or mechanical methods, without the prior written permission of the
    publisher, except in the case of brief quotations embodied in critical reviews and
    certain other noncommercial uses permitted by copyright law

  • Nightstep - Roses

    3:07

    Song: Roses, by The Chainsmokers, ft. ROZES
    Picture link:

    :3

    Support the Original Artists!

    The Chainsmokers

    Twitter:


    Facebook:


    Spotify:


    ROZES

    Twitter:


    Facebook:


    Soundcloud:


    Image Origin: Hatsune Miku, Vocaloid (Fanart)

    For the Original Artist of this song:
    If you wish for me to remove your music from my channel, just send me an email, and I'll take down the content belonging to you~

  • Gabe weli pengen jadi ||Dilan 1956||kocak

    38

    #Dilan1991 #ngakakkocak #gabewely
    #okokok

  • Sheara Di Man -amainini chillspot recordz feb 2018

    3:11

    The long awaited song from sheara di man, promising artist 2018... for more info like chillspot recordz facebook page

    - video upload powered by

  • For Real

    3:21

    Provided to YouTube by CDBaby

    For Real · 8L · Nonslaqers · Washe

    Moses

    ℗ 2017 Jacaranda Media Group

    Released on: 2017-09-08

    Auto-generated by YouTube.

  • Fyah Lady - Pamamonya April 2017

    2:32

    Percy Dancehall Music Distribution
    Subscribe: Youtube
    Soundcloud
    Facebook

  • ZILLAH-KANA NDAENDAPROD BY DJ ELLY#JAN 2019●MADCOOL REC

    3:36

  • CHOVHA JOJI Official Music Video - ELCEE GWEJA & TOCKY VIBES

    3:34

    Chova Joji performed & written by Elcee Gweja & Tocky Vibes.
    Now avaiable on ITUNES:

    Stream via Spotify :

    Stream via TIDAL:


    Previously Released Music :
    #Money -
    #NdipeRudo -
    #Pelagia -
    #Kajongwe -
    #Nwankita -
    #Money -

    CONNECT WITH ELCEE GWEJA
    FACEBOOK :

    INSTRAGRAM:
    TWITTER:

    TO SUBSCRIBE TO ELCEE GWEJA'S CHANNEL:

    (C) Jacaranda Media Group/MGF Records
    (P) Jacaranda Media Group
    Powered by Myoozika

  • Cindy - im never letting go Decoy Riddim

    4:06

    chillspot recordz riddims 2018

    - video upload powered by

  • DJ INI MALAM JUMAT ENAKNYA NGAPAIN|| HOROR

    6:45

    Malam jumat kalian ngapain aja hayo????
    Jangan lupa subscribe ya☺????

  • Tobbie - Ndinaye.

    3:48

    ZIMBABWEAN MUSIC MAESTRO - WE HAVE THE HITS

  • Sheara Studio time

    1:18

    *MANGOMA* *DEPOT* ???? *SHEARA* *AGAIN* *IN* *THE* *STUDIO* *RYT* *RYT* *NOW* *WITH* *ANOTHER* *BANG* ???? we are realising this one *Akakanonzi* *mainini* , next week Thursday on *Zi FM STEREO* courtesy of Judgment yard, *Star* *FM* courtesy of the *immortal* *movement* & on *Jam* *Rock* *radio* *uk* courtesy of King Alfred ???????? sheara di man tune after tune????

  • Send Out

    4:34

    Provided to YouTube by Believe SAS

    Send Out · KGC

    Send Out

    ℗ Aquilla

    Released on: 2014-10-14

    Composer: KGC
    Music Publisher: D.R

    Auto-generated by YouTube.

  • Donna Olivia - Help Me To Stay - official music film

    3:50

    DONNA OLIVIA aka OLIVIA CINQUEMANI - LONDON - DALSTON - UK



    Production : Hoxtonlab Limited - London - A Secret Family Film
    Producer : Marco Morano

    Director : Riccardo Sai
    Art Direction : Erica Mainini
    DOP : Fabrizio La Palombara
    Editing : Francesco Caradonna
    Trailer editing : Francesca Bergamasco
    Colour Grading : Tancredi Monaco
    VFX : Jonathan Curran
    Cameraman : Fabio Cacia - Ruben Monterosso
    Make up : Stefania Galatolo per Gli Aguglia
    Hair stylist : Danilo Cinquemani
    Production Assistant : Giovanna Verdelli
    Gaffer : Morgan Maugeri
    Director assistant : Eleisabetta Costantini
    Music written by O. Cinquemani - M. Morano
    Donna Olivia aka Olivia Cinquemani
    ℗ & © Hoxtonlab Limited - London uk - all rights reserved

  • Tabby Cats - Hard Hard Love

    2:43

    Arranged and Composed by Stefano Mainini And Mattia Dambrosio.

    Mixed And Mastered by Carlo Uberti.

    2018.

  • Monica Cover by Denis Amimu

    2:49

    Hii ni Cover ya mziki wa Monica ya msanii Zblack

  • Donna Olivia Help Me To Stay experimental teaser

    40




    Production : Hoxtonlab Limited - London
    Producer : Marco Morano

    Director : Riccardo Sai
    Art Direction : Erica Mainini
    DOP : Fabrizio La Palombara
    Editing : Francesco Caradonna
    Trailer editing : Francesca Bergamasco
    Colour Grading : Tancredi Monaco
    Cameraman : Fabio Cacia - Ruben Monterosso
    Production Assistant : Giovanna Verdelli
    Gaffer : Morgan Maugeri
    Music written by O. Cinquemani - M. Morano
    Donna Olivia aka Olivia Cinquemani
    ℗ & © Hoxtonlab Limited - London uk - all rights reserved

  • Badai Romantic Project - Melamarmu

    5:28

    Aktifkan RBT Badai Romantic Project - Melamarmu
    TELKOMSEL : ketik MMMNO kirim ke 1212
    XL : ketik 34115884 kirim ke 1818
    INDOSAT : ketik SET 53089488 kirim ke 808
    TRI : ketik 8111339 ketik kirim ke 1212

    Selamat menikmati video Melamarmu dari Badai Romantic Project.
    Jangan lupa subscribe, like, comment & share!
    ====================================

    Lirik BADAI ROMANTIC PROJECT - Melamarmu

    Di ujung cerita ini
    Di ujung kegelisahanmu
    Kupandang tajam bola matamu
    Cantik, dengarkanlah aku

    Aku tak setampan Don Juan
    Tak ada yang lebih dari cintaku
    Tapi saat ini 'ku tak ragu
    'Ku sungguh memintamu

    Jadilah pasangan hidupku
    Jadilah ibu dari anak-anakku
    Membuka mata dan tertidur di sampingku

    Aku tak main-main
    Seperti lelaki yang lain
    Satu yang kutahu
    Kuingin melamarmu

    Aku tak setampan Don Juan
    Tak ada yang lebih dari cintaku
    Tapi saat ini 'ku tak ragu
    'Ku sungguh memintamu

    Jadilah pasangan hidupku
    Jadilah ibu dari anak-anakku
    Membuka mata dan tertidur di sampingku

    Aku tak main-main
    Seperti lelaki yang lain
    Satu yang kutahu
    Kuingin melamarmu

    Jadilah pasangan hidupku
    Jadilah ibu dari anak-anakku
    Membuka mata dan tertidur di sampingku (di sampingku)
    Aku tak main-main (main-main)
    Seperti lelaki yang lain
    Satu yang kutahu
    Oh, satu yang kumau
    Kuingin melamarmu
    =====================================
    #BADAIROMANTICPROJECT #Melamarmu #OfficialMusicVideo

    Follow GP Records
    Instagram :
    Twitter :
    Facebook :
    google + :

    Website :
    Subscribe GP Records channel:


    Link Dailymotion GP Records:
    Link vidio.com GP Records :

    ©2017 GP Records

  • Tobbie styra - Summertym reloaded

    3:01

    -uploaded in HD at

  • Musik Intro dan Outro MiawAug

    9:32

    Video musik ini di buat berdasarkan banyaknya fans youtuber gaming MiawAug, saya salah satunya. maka dari itu buat anda yang belum tau musik intro dan outro milik MiawAug saya buatin videonya.. semoga yang nonton jadi tau judul lagunya.. Terima kasih telah meluangkan waktunya ????????

  • MAIN REAL DRUM LAGU ALAN WALKER DJ LILY REMIX TERBARU 2019

    11:14

    Terima kasih yang sudah subscribe like dan suport terus ya channel ini biar cepat berkembang saya terima kasih kepada klian yang sudah subscribe channel kami hingga sampai begini.


    ---------------------------------

    Maaf ya gays sebelum saya baru main drum ini maaf saya baru belajar mknya saya bekerja untuk bsa main ini terima kasih

  • Deep House Mix December 2014 | Live Set

    25:01

    Just a quick mix and sorry for the visualizer i didnt have time to do anything better so i just took a video of the VLC visualizer and chroma keyed it :)


    Track list:

    0:00 Lana Del Rey - Ultraviolence (Disciples Remix)
    5:36 Mr FijiWiji - Let Me Out
    6:12 Teenage Mutants & Andre Crom - Hanging On (Original Mix)
    Arround 11:00 RobbieG - Freedom
    13:33 SRTW - We Were Young (Sascha Kloeber Remix)
    16:45 Sevenhills - Ordinary Things (Original Mix)
    21:50 Wankelmut & Emma Louise - My Head Is A Jungle (MK Area 10 Remix - Radio Edit)

    I used some part of Oliver $ & Jimi Jules - Pushing On (Tchami Remix) but if i did it was very little and to be honest i cant remember if i did, lol.

    Soundcloud:

    I do not own these songs they belong to their respective producers and i do not claim to have produced any of these simply mashed a few songs together

  • 8L - My Woman Crush ft. Nyasha Timbe & Adrian Tate

    4:04

    Music video for My Woman Crush (Audio) ft Nyasha Timbe & Adrian Tate performed by 8L.








    Copyright (C) 2017 Jacaranda Media Group.

  • Okey Gabe Indonesia Idol Cover by baiqe

    2:16

    Maaf atas kekurangan bosku,baru saja belajar ba..

    #baiqehomestudio #okey #gabetrio

  • Cintya Saskara - Abang Kok Nggak Pulang #music

    3:15

    Cintya Saskara - Abang Kok Nggak Pulang (Official Music Video NAGASWARA) #music
    ARTIST : Cintya Saskara
    TITLE : Abang Kok Nggak Pulang
    COMPOSED BY : Donny Boy
    ARR : Donall Kinan Sammy
    ℗ & © 2018 NAGASWARA

    Download di Play Store Lagu Enak streaming

    Info Update Artist :

    Lirik Lagu :
    Abang kok nggak pulang
    Sudah lama kok nggak pulang
    Anak abang nangis aku juga ikut sedih

    Anak abang tanya
    Ibu bapak kok nggak pulang
    Aku jadi bingung aku mau jawab apa

    Tiga tahun jalan tiga bulan
    Abang tak pernah kasih aku uang
    Beras habis susu anak habis
    Abang kok nggak pulang pulang ingat rumah

    Tiga tahun jalan tiga bulan
    Abang tak pernah kasih aku uang
    Beras habis susu anak habis
    Abang kok nggak pulang pulang ingat rumah

    Abang kok nggak pulang
    Sudah lama kok nggak pulang
    Anak abang nangis aku juga ikut sedih

    Anak abang tanya
    Ibu bapak kok nggak pulang
    Aku jadi bingung aku mau jawab apa

    Tiga tahun jalan tiga bulan
    Abang tak pernah kasih aku uang
    Beras habis susu anak habis
    Abang kok nggak pulang pulang ingat rumah

    Tiga tahun jalan tiga bulan
    Abang tak pernah kasih aku uang
    Beras habis susu anak habis
    Abang kok nggak pulang pulang ingat rumah

    Abang kok nggak pulang
    Sudah lama kok nggak pulang
    Anak abang nangis aku juga ikut sedih

    Anak abang tanya
    Ibu bapak kok nggak pulang
    Aku jadi bingung aku mau jawab apa…

    Business inquiries :
    +62 2150208989 ext. 511
    Email : nagadigit@nagaswara.co.id

    Music Video Official NAGASWARA :
    TV Streaming Official NAGASWARA :
    Radio Streaming NAGASWARA FM :
    Google Fans Page Official NAGASWARA :
    Komunitas Musik NAGASWARA :
    Facebook Official NAGASWARA :
    Twitter Official NAGASWARA :
    Instagram Official NAGASWARA :
    Website NAGASWARA Official :
    Radio Website :
    News Website :
    Website Dance Dhut :
    Link Vidio.com NAGASWARA :
    Link Dailymotion NAGASWARA :

  • Tanga wekwaSando - Buhera

    5:58

    One of Zimbabwe's true jazz maestros, Tanga wekwa Sando.

  • Fyha Lady perfoming Live NeriaDancehall,Mbende & Jerusalem fusion Dont miss the new style

    1:29

    Fyha Lady perfoming Live Neria before the release of the official Track in Marondera @ Parwizi Gardens {Dancehall,Mbende & Jerusalem fusion} Dont miss the new style from the youngest dancehall female artist in Zimbambe

  • Solomon Skuza & the Fallen heroes - itai dora dora

    4:17

Shares

x

Check Also

Menu