This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more

Playlist of Kings Of Leon - Back Down South

x
  • Kings Of Leon - Back Down South

    4:05

    Kings Of Leon's official music video for 'Back Down South'. Click to listen to Kings Of Leon on Spotify:

    As featured on The Collection. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Kings Of Leon
    Sex On Fire:
    Beautiful War:
    Use Somebody:

    Follow Kings Of Leon
    Website:
    Facebook:
    Twitter:

    Subscribe to Kings Of Leon on YouTube:

    More great 00's videos here:

    ---------

    Lyrics:

    Come on out and dance
    If you get the chance
    We're gonna spit on the rivals
    All I wanna know
    Is how far you wanna go
    Fighting for survival

    Underneath the stars
    Where we parked the cars
    Ain't showing signs of stopping
    Pretty little girls
    Naked to their curls
    Ready to lay in a coffin'

    If you wanna go
    I'm gonna go
    I've got a fire burning
    Go on take my hand
    When we see the band
    Baby's gonna be a big one, oh yeah

    Baby's gonna be a big one

    #KingsOfLeon #BackDownSouth #Vevo #Rock #OfficialMusicVideo

  • x
  • Kings Of Leon - Back Down South

    4:02

    New Song Back Down South Kings Of Leon - Come Around Sundown











    Compre a partir de 19 de Outubro

    Come Around Sundown

    1.The End
    2.Radioactive
    3.Pyro
    4.Mary
    5.The Face
    6.The Immortals
    7.Back Down South
    8.Beach Side
    9.No Money
    10.Pony Up
    11.Birthday
    12.Mi Amigo
    13.Pickup Truck

  • x
  • Kings of leon - back down south with lyrics

    5:19

    Kings of leon with the song back down south from the album come around sundown.
    with the lyrics in the video ofcourse

  • Kings Of Leon - Back Down South

    4:05

    Music video by Kings Of Leon performing Back Down South. (C) 2011 RCA Records, a unit of Sony Music Entertainment

  • x
  • Back Down South - Kings Of Leon -

    4:29

  • Kings of Leon - Back Down South

    4:02

    Lyrics Video by Muffin! l._.l
    Enjoy

    I do not own this song.
    No copyright intended.

  • x
  • Kings of Leon - Back Down South

    4:27

    If you wonna go. I'M WONNA GO!

  • Back Down South

    5:11

    Provided to YouTube by Believe SAS

    Back Down South (Live) · Kings Of Leon

    Live in London 2013

    ℗ Coqueiro Verde Records

    Released on: 2017-10-31

    Author: Jared Followill
    Author: Matthew Followill
    Author: Nathan Followill
    Author: Caleb Followill
    Composer: Jared Followill
    Composer: Matthew Followill
    Composer: Nathan Followill
    Composer: Caleb Followill
    Music Publisher: BUG MUSIC
    Music Publisher: BMG RIGHTS MANAGEMENT US
    Music Publisher: LLC

    Auto-generated by YouTube.

  • Kings Of Leon - Back Down South

    3:37

    Music video by Kings Of Leon performing Back Down South - Behind the Scenes. (C) 2011 RCA Records, a unit of Sony Music Entertainment

  • x
  • Kings of Leon - Back Down South

    4:02

    album Come Around Sundown (2010)
    track 7

    01 - The End:
    02 - Radioactive:
    03 - Pyro:
    04 - Mary:
    05 - The Face:
    06 - The Immortals:
    07 - Back Down South:
    08 - Beach Side:
    09 - No Money:
    10 - Pony Up:
    11 - Birthday:
    12 - Mi Amigo:
    13 - Pickup Truck:

    album Youth and Young Manhood (2003):
    album Aha Shake Heartbreak (2004):
    album Because of the Times (2007):
    album Only by the Night (2008):

  • Kings of Leon - Back Down South

    3:55

    iTunes 2013

  • Kings Of Leon - Back Down South

    3:47

    KINGS OF LEON
    Song : Back Down South
    Concert : 2014 Lollapalooza Chicago

    Lyrics

    Come on out and dance
    If you get the chance
    We're going to spit on the rivals
    All I want to know
    Is how far you want to go
    Fighting for survival
    Underneath the stars
    Where we parked the cars
    Ain't showing signs of stopping
    Pretty little girls
    Naked to their curls
    Ready to lay in a coffin

    If you want to go
    I'm going to go
    I've got a fire burning
    Go on take my hand
    When we see the band
    Baby's going to be a big one, oh yeah
    Baby's going to be a big one

    When we see the lights
    And we hear the fights
    It's going to be a stunner
    I've got something here
    If you give me one more beer
    I'm going to call the runner
    I don't want to say
    What I have to say
    Babe, I'm a kicking off now

    If you want to go
    I'm going to go
    I'm going back down South now [x2]
    If you want to go
    I'm going back down South now
    Come on take my hand
    I'm going back down South now
    When we see the lights
    And we hear the fights
    I'm going back down South now
    All I want to know
    Is how far you want to go
    I'm going back down South now, oh yeah
    I'm going back down South now

  • Kings of Leon - Back Down South

    3:52

    HD

  • Kings of Leon Back Down South - live Sydney 2013

    3:54

  • Kings Of Leon Back Down South Video Tribute to Southern Living

    1:01

    - Click to Subscribe to ClevverMusic!
    Watch Back Down South here:

    The Kings of Leon came out with a new music video and I've got the details right here on Clevver Music.

    Hey everyone I'm Brian Corsetti and you're watching Clevver Music. Kings of Lean just came out with a new music video entitled Back Down South They went back to their southern roots, and made a video of what it was like to grow up in the south. The song Back Down South captures not just the state of Tennessee, but the whole entire southeast, with the exception of anything south of the I-4 Corridor in Florida. It's a fantastic tribute, and will capture many hearts. Especially the people who can relate to mud dogging, fireworks, sneaking out of your parents house and meeting up with high school friends. Check out the video and let us know what you think in the comments below. Did it make you go back in time? Also subscribe to Clevver Music to get the latest music updates. Thanks for watching everyone I'm Brian Corsetti and I'll see you next time.

  • Kings of Leon - Back Down South

    4:11

  • Kings Of Leon - Pyro

    4:12

    Kings Of Leon's official music video for 'Pyro'. Click to listen to Kings Of Leon on Spotify:

    As featured on The Collection. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Kings Of Leon
    Sex On Fire:
    Beautiful War:
    Use Somebody:

    Follow Kings Of Leon
    Website:
    Facebook:
    Twitter:

    Subscribe to Kings Of Leon on YouTube:

    More great 00's videos here:

    ---------

    Lyrics:

    Single book of matches is gonna burn what's standing in the way
    Roaring down the mountain, now they are calling on the fire brigade
    Bury all the pictures and tell the kids that I'm okay
    If'n I'm forgotten you'll remember me for today

    I, I won't ever be your cornerstone

    All the black inside me is slowly seeping from the bone
    Everything I cherish is slowly dying or it's gone
    Little shaken babies and drunkards seem to all agree
    Once the show gets started it's bound to be a sight to see

    I, I won't ever be your cornerstone
    I, I don't want to be here holding on
    I, I won't ever be your cornerstone
    I

    #KingsOfLeon #Pyro #Vevo #Rock #OfficialMusicVideo

  • KINGS OF LEON - Back Down South

    3:50

    Performed live on 3rd December 2010 at Futurshow Station in Bologna, Italy. No copyright infringement intended - it's just a great song. The copyright rights are of their owners.

  • Kings of Leon - Back Down South

    5:14

    Kings of Leon live at Hamburg, Germany (December 2010)

  • Kings Of Leon - Back Down South

    4:02

    Kings Of Leon - Back Down South

  • x
  • Kings Of Leon - Back Down South

    4:20

  • Kings of Leon - Back Down South Acoustic

    3:49

    Performed by:
    James Trimble of The Dirty Guv'nahs ( ) (vocals, guitar)
    Jill Andrews ( ) (vocals, guitar)
    Robyn James ( ) (violin, vocals)

    Cover of Kings of Leon - Back Down South
    Off their new album, Come Around Sundown, in stores October 19th.

    Produced by:
    badland pictures

    For more information on badland pictures visit:

  • Back Down South - Kings of Leon

    4:02

    SONG: Back Down South
    ARTIST: Kings of Leon
    ALBUM: Come Around Sundown

    Lyrics:
    Come on down and dance,
    If you get the chance,
    We're gonna spit on the rival.
    All I wanna know,
    Is how far you wanna go,
    Fighting for survival.

    Underneath the stars,
    Where we parked the cars,
    Ain't showing signs of stopping.
    Pretty little girls,
    Naked to their curls,
    Ready to lay in the coffin.
    If you wanna go,
    I'm gonna go,
    I gotta fire burning.
    Come on take my hand,
    Hope you see your man,
    Baby's gonna be a big one.
    Baby's gonna be a big one.

    If you see the lights,
    and we hear the fights,
    It's gonna be a stunner.
    I've got something here,
    If you give me one more beer,
    I'm gonna call a runner.
    I don't want to say,
    What I have to say,
    If I'm a' kicking off now.
    If you wanna go,
    I'm gonna go,
    I'm going back down south now.
    I'm going back down south now.
    I'm going back down south now.

    If you wanna go,
    I'm going back down south now.
    Go on take my hand,
    I'm going back down south now.
    Wait 'til you see the light,
    And we hear those fights,
    I'm going back down south now.
    I don't want to know,
    How far you wanna go,
    I'm going back down south now.

    I'm going back down south now.
    I'm going back down south now.
    I'm going back down south now.
    Oh, yeah.
    I'm going back down south now.

  • Kings Of Leon Back Down South lyrics

    4:02

    One of the greates song on the new album

    Come on down and dance,
    If you get the chance,
    We're gonna spit on the rival.
    All I wanna know, 
    Is how far you wanna go,
    Fighting for survival.

    Underneath the stars,
    Where we parked the cars,
    Ain't showing signs of stopping.
    Pretty little girls,
    Naked to their curls,
    Ready to lay in the coffin.
    If you wanna go,
    I'm gonna go,
    I gotta fire burning.
    Come on take my hand,
    Hope you see your man,
    Baby's gonna be a big one.
    Baby's gonna be a big one.

    If you see the lights,
    and we hear the fights,
    It's gonna be a stunner.
    I've got something here,
    If you give me one more beer,
    I'm gonna call a runner.
    I don't want to say,
    What I have to say,
    If I'm a' kicking off now.
    If you wanna go,
    I'm gonna go,
    I'm going back down south now.
    I'm going back down south now.
    I'm going back down south now.

    If you wanna go,
    I'm going back down south now.
    Go on take my hand,
    I'm going back down south now.
    Wait 'til you see the light,
    And we hear those fights,
    I'm going back down south now.
    I don't want to know,
    How far you wanna go,
    I'm going back down south now.

    I'm going back down south now.
    I'm going back down south now.
    I'm going back down south now.
    Oh, yeah.
    I'm going back down south now.

  • KINGS OF LEON: BACK DOWN SOUTH, LIVE, NRG STADIUM, HOUSTON, TX 03/12/2019

    4:27

    A fitting song for the Houston Livestock Show and Rodeo.....Back down south......with a tribute to George Strait--(Amarillo by morning)...

  • Kings Of Leon - Back Down South

    3:50

    Song 'Back Down South' from the newest KoL album 'Come Around Sundown'
    Hear some more


    I own nothing. All the copyrights goes to their owners.

  • Kings of Leon Back Down South

    4:10

  • Kings Of Leon - Back Down South

    4:12

    July 6, 2017

  • Kings Of Leon Back Down South cover

    3:21

    Old Framus 50/1 Sport from 1960

  • HD - Kings of Leon - Back Down South @ Stadthalle Wien 04.12.2010 Vienna, Austria

    4:00

    HD!!! VERY GOOD Sound!!! Complete Setlist on my playlists!

  • KINGS OF LEON BACK DOWN SOUTH video shoot

    2:36

    ♥ warning calebs rant at end sorry about me talking LOL

  • Back Down South

    4:02

    Provided to YouTube by Believe SAS

    Back Down South · Flies on the Square Egg

    Tribute to Kings of Leon

    ℗ OnTime G Records

    Released on: 2014-07-07

    Composer: Anthony Caleb Followill
    Music Publisher: Bug Music Ltd
    Composer: Ivan n' Followill
    Composer: Jared Followill
    Composer: Matthew Followill

    Auto-generated by YouTube.

  • Kings of Leon - Back Down South

    3:47

    Description

  • Kings Of Leon - Back Down South

    4:03

    ...

    ARTISTA: KINGS OF LEON
    CANCIÓN: BACK DOWN SOUTH


    SUSCRIBETE SI TE GUSTA EL CONTENIDO

  • Back Down South - Kings Of Leon Cover

    3:34

    Curtam minha página no Facebook!
    Pro @brunodrummond, já que é uma das suas preferidas do Kings e pro Marlon!
    Espero que gostem, se gostarem, cliquem em gostei que ajudará e muito na divulgação!
    @MariianaMartins

  • kings of leon back down south guitar lesson

    12:38

    guitar lesson for back down south by kings of leon.hope you all enjoy it guys.

  • Kings Of Leon Pyro Jools Holland Later Live Nov 2 2010

    4:07

    Brilliant stuff from Kings Of Leon with Pyro from their best selling album Come Around Sundown.

  • Kings of Leon - Back Down South

    4:02

    I do not own the rights to this song. Song Back Down South from Kings of Leons album Come Around Sundown. Feel free to point mistakes out within the lyrics.

    Lyrics:

    Come on down and dance,
    If you get the chance,
    We're gonna spit on the rival.
    All I wanna know,
    Is how far you wanna go,
    Fighting for survival.

    Underneath the stars,
    Where we parked the cars,
    Ain't showing signs of stopping.
    Pretty little girls,
    Naked to their curls,
    Ready to lay in the coffin.
    If you wanna go,
    I'm gonna go,
    I gotta fire burning.
    Come on take my hand,
    Hope you see your man,
    Baby's gonna be a big one.
    Baby's gonna be a big one.

    If you see the lights,
    and we hear the fights,
    It's gonna be a stunner.
    I've got something here,
    If you give me one more beer,
    I'm gonna call a runner.
    I don't want to say,
    What I have to say,
    If I'm a' kicking off now.
    If you wanna go,
    I'm gonna go,
    I'm going back down south now.
    I'm going back down south now.
    I'm going back down south now.

    If you wanna go,
    I'm going back down south now.
    Go on take my hand,
    I'm going back down south now.
    Wait 'til you see the light,
    And we hear those fights,
    I'm going back down south now.
    I don't want to know,
    How far you wanna go,
    I'm going back down south now.

    I'm going back down south now.
    I'm going back down south now.
    I'm going back down south now.
    Oh, yeah.
    I'm going back down south now.

  • kings of leon back down south video shoot

    2:00

    dark bout the music ahhh !!! :)) WOWZ !

  • Back Down South - Kings of Leon

    4:17

    Back Down South - Kings of Leon (Acoustic Cover)
    Featuring DigiTech Vocal Harmonizor

  • Kings of Leon - Back Down South

    3:55

    Kings of Leon performing new song at OL, Back Down South, August 15, 2010

  • kings of leon back down south video shoot

    1:58

    :) caleb talking to crowd and JAM !

  • kings of leon back down south video shoot PEE BREAK !!!!!

    43

    HAHAHA !!! short but funny!!

  • KINGS OF LEON back down south video CALEB DANCE !!!!!!

    1:06

    CALEB

  • Back Down South - Kings of Leon

    4:02

    Fotografías tomadas durante el 5to Torneo Estatal de Tiro con Arco 3D 2016 realizado por la Organización Sudcaliforniana de Tiro con Arco en el Rancho San Francisco en Boca de la Sierra; perteneciente a la comunidad de Miraflores en el municipio de Los Cabos, Baja California Sur, (muy cerca de la comunidad de Santiago, Baja California Sur) al cual agradecemos infinitamente todas sus atenciones.

  • KINGS OF LEON : Back Down South : Hollywood Bowl / Los Angeles

    4:52

    **Tom Petty cover as the introduction: Southern Accent**

    Hollywood Bowl
    Los Angeles, California
    October 7, 2017

  • Kings Of Leon - Back Down South

    4:03

    Kings Of Leon

  • King of Leon - Back Down South Sub Lyrics

    3:49

    ¿Soy clásico o romántico? No sé. Dejar quisiera
    mi verso, como deja el capitán su espada:
    famosa por la mano viril que la blandiera,
    no por el docto oficio del forjador preciada.

    Y al cabo, nada os debo; debéisme cuanto he escrito.
    A mi trabajo acudo, con mi dinero pago
    el traje que me cubre y la mansión que habito,
    el pan que me alimenta y el lecho en donde yago.

    Y cuando llegue el día del último vïaje,
    y esté al partir la nave que nunca ha de tornar,
    me encontraréis a bordo ligero de equipaje,
    casi desnudo, como los hijos de la mar.


    Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for fair use for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use

    Back Down South subtitulada en español
    Back Down South with lyrics
    Back Down South esp

  • Kings of Leon Back Down South Music Video sound check

    1:57

  • Kings Of Leon Pinkpop 2011 Landgraaf Netherlands

    1:31:31

    Performance of Kings Of Leon at Pinkpop 2011.
    Please Subscribe!

    SETLIST:
    Four Kicks
    Taper Jean Girl
    The Bucket
    Radioactive
    My Party
    The Immortals
    Fans
    Back Down South
    Crawl
    No Money
    Charmer
    Notion
    Closer
    Pyro
    Mary
    Molly's Chambers
    On Call
    Knocked Up
    Use Somebody
    Sex on Fire
    Black Thumbnail

Shares

x

Check Also

Menu