This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more

Playlist of City Girls

x
  • desc

    City Girls - Twerk ft. Cardi B

    3:52

    Stream Girl Code EP featuring Twerk ft. Cardi B


    Follow City Girls:




    Music video by City Girls performing Twerk. © 2019 Quality Control Music, LLC, under exclusive license to UMG Recordings, Inc.

  • desc

    City Girls - Act Up

    2:40

    City Girls - Act Up (Lyrics) ► For All Enquiries Email: hiphoprnblyrics@hotmail.com

  • x
  • desc

    City Girls Take Yo Man

    2:57

    Watch the official music video for Take Yo Man by City Girls.

    Stream City Girls here:

    Follow City Girls


    SUBSCRIBE for more:

    More WorldstarHipHop:





    Shop WorldStar:


    WorldstarHipHop is home to everything entertainment & hip hop. The #1 urban outlet responsible for breaking the latest premiere music videos, exclusive artist content, entertainment stories, celebrity rumors, sports highlights, interviews, comedy skits, rap freestyles, crazy fights, eye candy models, the best viral videos & more.

    Since 2005, WorldstarHipHop has worked with some of our generation's most groundbreaking artists, athletes & musicians - all who have helped continue to define our unique identity and attitude.

    We plan on continuing to work with only the best, so keep an eye out for all the exciting new projects / collaborations we plan on dropping in the very near future.

  • desc

    City Girls - Act Up

    2:40

    Music video by City Girls performing Act Up (Audio). © 2018 Quality Control Music, LLC, under exclusive license to UMG Recordings, Inc.

  • x
  • desc

    City Girls - Season ft. Lil Baby

    4:03

    Stream Girl Code featuring SEASON :

    Follow City Girls:




    Lyrics:
    [Chorus: JT & Yung Miami]
    It's that season (Y'all know what time it is)
    Where niggas cut a check for no reason (Where the money at?)
    It's that season
    Where niggas cut a check for no reason (Where the money at?)
    Time to blow a bag, time to blow a bag (Blow a bag)
    Time to blow a bag, time to blow a bag (Run it up, ayy)
    It's that season
    Where niggas cut a check for no reason (Where the money at?)
    It's that season
    Where niggas cut a check for no reason (Where the money at?)
    Time to blow a bag, time to blow a bag (Yup)
    Time to blow a bag, time to blow a bag (Ayy)
    It's that season where niggas cut a check for no reason

    [Verse 1: Yung Miami]
    It's that season, you gon' cut it or what?
    I want an AP watch, is you gon' flood it or what?
    Want a brand new whip, all black, gotta be new body
    Wanna get my teeth done and get a new body
    Spoiled lil' bitch, and you knew 'bout it (Facts)
    So when I ask you for shit, don't get confused 'bout it (Nigga)
    Where the boosters?
    Where the ones stealin' clothes at? (Where they at?)
    Where the trappers? Where the scammers?
    Where the zoes at? (Where they at?)
    Put me in Dolce & Gabbana, put me in some new shit (Yup)
    Fuckin' with a raw bitch, only rock exclusives (Haha)
    Makeup, lashes, I gotta get my hair done
    You like it when I grip that dick, so get my nails done
    (For no reason)

    [Chorus: JT & Yung Miami]
    It's that season (Y'all know what time it is)
    Where niggas cut a check for no reason (Where the money at?)
    It's that season
    Where niggas cut a check for no reason (Where the money at?)
    Time to blow a bag, time to blow a bag (Blow a bag)
    Time to blow a bag, time to blow a bag (Run it up, ayy)
    It's that season where niggas cut a check for no reason

    [Verse 2: Lil Baby]
    Baby
    First of all, bitch you got me fucked up
    I ain't blowin' shit unless I'm gettin' my dick sucked
    Anyway, is you down to let my friends fuck?
    Wish I would go and buy a bird bitch a Benz truck
    Buy you a couple things, couple thousand
    That's what playas do (Yeah)
    And then you textin', talkin' 'bout your rent due, fuck you
    Answer this, how you a boss and you don't own shit?
    Knowin' I ain't chasin' you, you know I got my own bitch
    But nails done, hair done, all that shit cheap
    Buy a different bitch a lacefront, seven days a week
    All you post is Fashion Nova, all of a sudden, you want Gucci
    Know I got a lot of money, you won't play me like I'm stupid
    Bitch, please

    [Chorus: JT & Yung Miami]
    It's that season (Y'all know what time it is)
    Where niggas cut a check for no reason (Where the money at?)
    It's that season
    Where niggas cut a check for no reason (Where the money at?)
    Time to blow a bag, time to blow a bag (Blow a bag)
    Time to blow a bag, time to blow a bag (Run it up, ayy)
    It's that season where niggas cut a check for no reason

    [Verse 3: JT]
    I got my hand out, even when I don't need no handout (Gimme that)
    ‘Cause I'm a bad bitch, you gotta cash out (You know)
    Talkin' big shit, what's your stash ‘bout? (Where it's at?)
    You say you gettin' money, we gon' see now (Lemme see)
    Nah, I can't settle for it (Nah)
    Blow a bag, I might squeeze you in my schedule for it
    I glo'd up, it's a whole new level for it
    I need your VISA and the pin to the debit for it (Ha)
    Ayy, it's that season
    Good pussy, niggas know I got that leave-in (Wet, wet)
    I told him, “Blow a bag,” he said give him a reason (Boy, what?)
    Fuck nigga, don't play with me pay up, or a bitch leavin' (Period)

    [Chorus: JT & Yung Miami]
    It's that season (Y'all know what time it is)
    Where niggas cut a check for no reason (Where the money at?)
    It's that season
    Where niggas cut a check for no reason (Where the money at?)
    Time to blow a bag, time to blow a bag (Blow a bag)
    Time to blow a bag, time to blow a bag (Run it up, ayy)
    It's that season
    Where niggas cut a check for no reason (Where the money at?)
    It's that season
    Where niggas cut a check for no reason (Where the money at?)
    Time to blow a bag, time to blow a bag (Yup)
    Time to blow a bag, time to blow a bag (Ayy)
    It's that season where niggas cut a check for no reason

    Music video by City Girls performing Season. © 2018 Quality Control Music, LLC, under exclusive license to UMG Recordings, Inc.

  • desc

    City Girls - Twerk ft. Cardi B

    2:48

    Music video by City Girls performing Twerk (Audio). © 2018 Quality Control Music, LLC, under exclusive license to UMG Recordings, Inc.

  • x
  • desc

    City Girls - Period

    2:32

    Stream PERIOD EP now:
    Follow City Girls on Instagram:

    Music video by City Girls performing Period (We Live).
    © 2018 Quality Control Music, LLC, Under Exclusive License to UMG Recordings, Inc.

  • desc

    City Girls - Where The Bag At

    3:13

    Stream PERIOD now:
    Follow City Girls on Instagram:

    Music video by City Girls performing Where The Bag At. © 2018 Quality Control Music

  • desc

    City Girls - Act Up

    2:39

    This is NOT the official music video. I have no rights for this song, the artist is City Girls and the song is called Act Up from her new album Period. All Rights go to City Girls and Def Jam Records. No Copyright. No profit for me.

    Stream and Buy Trip the album here:

    Buy the Single here:

  • x
  • desc

    City Girls Tighten Up

    2:03

    Watch the official music video for Tighten Up by City Girls.

    Stream City Girls here:

    Follow City Girls


    SUBSCRIBE for more:

    More WorldstarHipHop:





    Shop WorldStar:


    WorldstarHipHop is home to everything entertainment & hip hop. The #1 urban outlet responsible for breaking the latest premiere music videos, exclusive artist content, entertainment stories, celebrity rumors, sports highlights, interviews, comedy skits, rap freestyles, crazy fights, eye candy models, the best viral videos & more.

    Since 2005, WorldstarHipHop has worked with some of our generation's most groundbreaking artists, athletes & musicians - all who have helped continue to define our unique identity and attitude.

    We plan on continuing to work with only the best, so keep an eye out for all the exciting new projects / collaborations we plan on dropping in the very near future.

  • desc

    City Girls - Not Ya Main

    2:50

    Stream PERIOD EP now:
    Follow City Girls on Instagram:

    Lyrics:
    [Intro: J.T. & Youngzoe Beats]
    Youngzoe Beats
    Look, Aye

    [Pre-Chorus: J.T.]
    I’m that bitch, but I am not your bitch
    Don’t get in your feelings when I call shit quits
    Go and run to the internet and talk your shit
    You will never find another bitch like this

    [Chorus: J.T. & Yung Miami]
    Boy, I’m not a lame (period!)
    I’m not a game (period!)
    I’m not your main thing (period!)
    I don’t wanna be your main thing (fuck these niggas)
    Boy, I’m not a lame (period!)
    I’m not a game (period!)
    I’m not your main thing (period!)
    I don’t wanna be your main thing (fuck these niggas)

    [Verse 1: Yung Miami]
    Bags, I got several, uh (bags)
    Pussy nigga, level up (level up)
    Chanel, Louis, Saint Laurent
    Honestly I do Gucci when I’m bored (bored)
    Bitch ass nigga, be Indian giving (bye)
    Begging for this pussy, when he know this shit is expensive (haa)
    Summertime bottle on his dick in December (ballin')
    And had the nerve to ask what he getting for Christmas
    Nigga, please, if the ring figure tease
    Call up P, I needed Sweet on the beat (P)
    City Girls, about to hang out (hang out)
    I’m that bitch you can’t doubt (period)

    [Chorus: J.T. & Yung Miami]
    Boy, I’m not a lame (period!)
    I’m not a game (period!)
    I’m not your main thing (period!)
    I don’t wanna be your main thing (fuck these niggas)
    Boy, I’m not a lame (period!)
    I’m not a game (period!)
    I’m not your main thing (period!)
    I don’t wanna be your main thing (fuck these niggas)

    [Verse 2: J.T.]
    I ain't the bitch you gon' see and treat lame (nah)
    Telling me lies, thinking you running your game (get the fuck out of here)
    Go and get that bitch, that hoe can be your main (bye)
    And I been that bitch, so you can keep your fame (period)
    You not a mistake, nigga, you just was practice
    Can’t believe I let you fuck, but nigga shit happens
    Telling all your niggas, you don’t fuck with me no more (lyin' ass)
    Talking all that big shit, but your dick won’t grow (lil' dick)
    Used to be that nigga, you doing bad now
    I don’t see your ass no more, nigga, you mad now (boy, move)
    Chanel, Valentino, straight cash now (facts)
    Put a nigga in his place if he act out

    [Pre-Chorus: J.T.]
    I’m that bitch, but I am not your bitch
    Don’t get in your feelings when I call shit quits
    Go and run to the internet and talk your shit
    You will never find another bitch like this

    [Chorus: J.T. & Yung Miami]
    Boy, I’m not a lame (period!)
    I’m not a game (period!)
    I’m not your main thing (period!)
    I don’t wanna be your main thing (fuck these niggas)
    Boy, I’m not a lame (period!)
    I’m not a game (period!)
    I’m not your main thing (period!)
    I don’t wanna be your main thing (fuck these niggas)

    Music video by City Girls performing Not Ya Main. © 2018 Quality Control Music, LLC, under exclusive license to UMG Recordings, Inc.

  • desc

    YNW Melly - City Girls Official Audio

    2:54

    Stream We All Shine Now


    Buy official YNW4LIFE Apparel here:
    Buy 'We All Shine' Merch + Digital Album:

    Follow YNW Melly:





    #YNWMelly #WeAllShine

  • desc

    City Girls - Senior City Girls Twerk ft. Cardi B

    3:41

    We went to a dance studio in Los Angeles to teach some Senior City Girls how to twerk... watch to see what happened next

    Stream Girl Code EP featuring Twerk ft. Cardi B


    Follow City Girls:




    Music video by City Girls performing Twerk. © 2019 Quality Control Music, LLC, under exclusive license to UMG Recordings, Inc.

  • desc

    Quality Control, City Girls - Fu*k Dat Ni**a

    3:16

    Music video by Quality Control, City Girls performing Fu*k Dat Ni**a. (C) 2018 Quality Control Music, LLC and UMG Recordings, Inc.



    #QualityControl #FuckDatNigga #Vevo #HipHop #OfficialAudio

  • desc

    City Girls - Millionaire Dick

    3:21

    Watch the official Music Video for “Millionaire Dick by City Girls.
    Director: VideoGod
    Producer: Gabriel Hart

    Stream PERIOD EP now:
    Follow City Girls on Instagram:

    Lyrics:
    [Intro: J.T.]
    All these bitches mad

    [Chorus: J.T.]
    Real bossy bitch, Pyrex on my tits
    Make him lick my clit, then I get up and dip
    New designer bag, car, paper tag
    All these bitches mad, but they can kiss my ass
    Long hair, don’t care, when I walk by boys stare
    He wanna fuck, but he gotta be a millionaire
    He wanna fuck, but he gotta be a millionaire
    He wanna fuck, but he gotta be a millionaire

    [Verse 1: Yung Miami]
    Ain’t no dick, like millionaire dick
    Y'all bitches just scared, ain’t tryna get rich
    Nigga, break bread (bread), if you want head (head)
    Shouldn’t have to ask, don’t gotta beg
    Yung Miami is the name (name), pussy shining like my chain (chain)
    Never fall in love, breaking niggas is the game (game)

    [Chorus: J.T.]
    Real bossy bitch (bitch), Pyrex on my tits (tits)
    Make him lick my clit (clit), then I get up and dip (dip)
    New designer bag, car, paper tag
    All these bitches mad, but they can kiss my ass
    Long hair, don’t care, when I walk by boys stare
    He wanna fuck, but he gotta be a millionaire
    He wanna fuck, but he gotta be a millionaire
    He wanna fuck, but he gotta be a millionaire

    [Verse 2: J.T.]
    Hi, my name is J.T. (hello), these niggas think I love 'em (no)
    Huh, I’m one gold digging, shiesty motherfucker
    All these bitches mad (mad), I made they niggas spend a bag
    Got him working over time, just to fuck my pretty ass (damn right)
    Black, White, Puerto Rican, Chinese or Asian
    I ain’t discriminating, nigga, long as you paying (yeah)
    Talking checkings and savings, I need that bag, bitch
    Only talk to niggas if they fly, and they mad rich

    [Chorus: J.T.]
    Real bossy bitch (bitch), Pyrex on my tits (tits)
    Make him lick my clit (clit), then I get up and dip (dip)
    New designer bag, car, paper tag
    All these bitches mad, but they can kiss my ass
    Long hair, don’t care, when I walk by boys stare
    He wanna fuck, but he gotta be a millionaire
    He wanna fuck, but he gotta be a millionaire
    He wanna fuck, but he gotta be a millionaire

    [Outro: Yung Miami & J.T.]
    Ain’t no dick, like millionaire dick
    Yeah I bet you she’s scared, ain’t tryna get rich
    Ain’t no dick, like millionaire dick
    Yeah I bet you she’s scared, ain’t tryna get rich
    He wanna fuck, but he gotta be a millionaire
    He wanna fuck, but he gotta be a millionaire
    He wanna fuck, but he gotta be a millionaire

    Music video by City Girls performing Millionaire Dick. © 2018 Quality Control Music, LLC, under exclusive license to UMG Recordings, Inc.

  • x
  • desc

    City Girls - Sweet Tooth

    2:18

    Stream PERIOD now:
    Follow City Girls on Instagram:

    Music video by City Girls performing Sweet Tooth. © 2018 Quality Control Music, LLC, Under Exclusive License to UMG Recordings, Inc.

  • desc

    Lloyd - Caramel ft. City Girls

    4:38

    Music video by Lloyd performing Caramel (Official Video). 2019 Young Goldie Music / EMPIRE

  • desc

    City Girls - How To Pimp a N**ga

    2:52

    Music video by City Girls performing How To Pimp a N**ga. © 2018 Quality Control Music, LLC, Under Exclusive License to UMG Recordings, Inc.

  • desc

    Trina - I Just Wanna

    3:34

    Get Trina's new song I Just Wanna featuring City Girls & Arie available now:

    Follow Trina:




  • desc

    City Girls - Twerk ft. Cardi B

    2:42

    COMMENT, LIKE, SUBSCRIBE!!! 🙏🙏🙏

    Checkout Clean Versions of every top Rap song on my Spotify and Apple Music Playlists using the links below.









    #CITYGIRLS #CARDIB #TWERKCLEAN

  • x
  • desc

    City Girls - Intro

    3:06

    Music video by City Girls performing Intro (#FREEJT) (Audio). © 2018 Quality Control Music, LLC, under exclusive license to UMG Recordings, Inc.

  • desc

    City Girls Twerk Official Lyrics & Meaning | Verified

    2:10

    City Girls‘ “Twerk” has found a strong audience with more than 7 million Spotify streams to date. The Girl Code song features Cardi B and is produced by Mr. Nova For Division1 and Rico Love.

    Read more on Genius:

    Read all the lyrics to Twerk on Genius:

    Subscribe to Genius:
    Genius on Twitter:
    Genius on Instagram:
    Genius on Facebook:

  • desc

    City Girls - Clout Chasin

    3:05

    Music video by City Girls performing Clout Chasin' (Audio). © 2018 Quality Control Music, LLC, under exclusive license to UMG Recordings, Inc.

  • desc

    City Girls - In My Feelings

    1:05

    Drake - In My Feelings Ft.
    City Girls - Official Verse Video
    #FREEJT

    Thanks for watching!

    I do not own any rights to this video!

  • desc

    Kiddo Marv Feat. City Girls & Major Nine Real Drip

    4:30

    Watch the official music video for Real Drip by Kiddo Marv Feat. City Girls & Major Nine.

    Follow on Instagram




    SUBSCRIBE for more:

    More WorldstarHipHop:





    Shop WorldStar:


    Watch more WorldstarHipHop:
    Rapper Relationship Advice:
    Official Music Videos:
    Official Audio Tracks:
    Newest Videos:

    WorldstarHipHop is home to everything entertainment & hip hop. The #1 urban outlet responsible for breaking the latest premiere music videos, exclusive artist content, entertainment stories, celebrity rumors, sports highlights, interviews, comedy skits, rap freestyles, crazy fights, eye candy models, the best viral videos & more.

    Since 2005, WorldstarHipHop has worked with some of our generation's most groundbreaking artists, athletes & musicians - all who have helped continue to define our unique identity and attitude.

    We plan on continuing to work with only the best, so keep an eye out for all the exciting new projects / collaborations we plan on dropping in the very near future.

  • desc

    City Girls - Give It A Try ft. Jacquees

    2:40

    Music video by City Girls performing Give It A Try (Audio). © 2018 Quality Control Music, LLC, under exclusive license to UMG Recordings, Inc.

  • desc

    THIS IS HOW LIL YACHTY WOULD SOUND ON CITY GIRLS “ACT UP“ 😂💀

    18

    #lilyachty #citygirls #actup #actupchallenge

  • desc

    City Girls - What We Doin

    2:25

    Music video by City Girls performing What We Doin' (Audio). © 2018 Quality Control Music, LLC, under exclusive license to UMG Recordings, Inc.

  • desc

    City girls - Not your main lyrics

    2:31

    Like
    Subscribe .
    Period❤😘

  • desc

    City Girls - No Time

    2:28

    City Girls 'Period'

    Download the Mixtape -

    Follow City Girls:

  • desc

    City Girls - Act Up reprod. by jayhmez

    2:40

    after realizing mistakes after many uploads here is the final
    download:
    BPM: 97
    Key: C Minor

  • desc

    City Girls Ill Take Your Man Official Lyrics & Meaning | Verified

    4:02

    City Girls‘ “I’ll Take Your Man” has found a strong audience with 13 million YouTube views to date. It is produced by Bigg D and appears on PERIOD. On the track, City Girls rap about taking their haters’ men.

    Read more on Genius:

    Read all the lyrics to I'll Take Your Man on Genius:

    Watch the official music video for I'll Take Your Man:

    Subscribe to Genius:
    Genius on Twitter:
    Genius on Instagram:
    Genius on Facebook:

  • desc

    City Girls - Tighten Up

    2:01

    PERIOD | City Girls lyrics for Tighten Up
    J.T & Young Miami

  • desc

    City Girls - Season Feat. Lil Baby

    3:24

    ☛ Track: City Girls - Season Feat. Lil Baby (Audio Lyrics)

    ✖ LIKE & SUBSCRIBE CHANNEL

    ✖ Follow Lyrics From M&A:
    ✔ Twitter :
    ✔ Facebook :
    ✔ Instagram :

    © For any Copyright/Promotion/Business inquiries issues please email us at mariamtinikashvili69@gmail.com

  • desc

    City Girls - How To Pimp A Nigga

    2:45

  • desc

    City Girls - On The Low

    2:35

    Music video by City Girls performing On The Low (Audio). © 2018 Quality Control Music, LLC, under exclusive license to UMG Recordings, Inc.

  • desc

    City Girls - Drip

    2:34

    Drip-drip-drip on a hundred
    Y'all hoes hate
    Drip-drip on a hundred
    Y'all hoes hate
    Drip-drip-drip on a hundred
    Y'all hoes hate
    Drip-drip-drip on a hundred
    Y'all hoes hate (Drip-drip-drip)
    Icy, this pussy pricey, these niggas like me
    Wanna buy me and fly me private, well ask politely
    (Drip-drip-drip)
    We're the hottest, these bitches know it, these niggas, too
    I will call a bitch my sis and be fuckin' on her boo (Drip-drip-drip)

    [Verse 1: JT]
    JT, JT, JT (What?)
    Ain't none of these bitches like me (No)
    I don't need no mic to turn to a freak
    My bread so dumb, but he still call me geeked
    My pussy so wet, come plug up this heat (Ow)
    I'm so nasty, ass so fat, your nigga stare when he pass me
    If I was you, I would hate me too (Yup)
    I be doin' shit bitches never do (Yup)
    I make a jealous bitch sick, yes, she got the flu
    But don't try to be tough, it'll not be cute (Period)

    [Chorus: JT]
    Drip-drip-drip on a hundred
    Y'all hoes hate
    Drip-drip on a hundred
    Y'all hoes hate
    Drip-drip-drip on a hundred
    Y'all hoes hate
    Drip-drip-drip on a hundred
    Y'all hoes hate (Drip-drip-drip)
    Icy, this pussy pricey, these niggas like me
    Wanna buy me and fly me private, well ask politely
    (Drip-drip-drip)
    We're the hottest, these bitches know it, these niggas, too
    I will call a bitch my sis and be fuckin' on her boo (Drip-drip-drip)

    [Verse 2: Yung Miami]
    M-I-A-M-I, keep a nigga on my side
    And my main boo never trip 'cause this pussy good as shit
    (Drip-drip-drip-drip)
    When JT was in the feds, I had niggas sending bread
    Pull them Bickies to the side, I call that designer head (Damn)
    Eenie, meenie, moe, I fuck him, I fuck his bro
    Do they love me? I don't know, 'cause I'm all about my dough (Drip-drip-drip-drip)
    Nigga, I don't wanna snuggle, let him fuck, he wanna cuddle
    You know I got that drip, you look down, you see a puddle

    [Chorus: JT]
    Drip-drip-drip on a hundred
    Y'all hoes hate
    Drip-drip on a hundred
    Y'all hoes hate
    Drip-drip-drip on a hundred
    Y'all hoes hate
    Drip-drip-drip on a hundred
    Y'all hoes hate (Drip-drip-drip)
    Icy, this pussy pricey, these niggas like me
    Wanna buy me and fly me private, well ask politely
    (Drip-drip-drip)
    We're the hottest, these bitches know it, these niggas, too
    I will call a bitch my sis and be fuckin' on her boo (Drip-drip-drip)

  • desc

    City Girls- Act Up

    1:45

    INSTAGRAM: @SwavyyLee

  • desc

    Baby Soulja Feat. City Girls & Keymah Renee Young & Wild

    3:30

    Watch the official music video for Young & Wild by Baby Soulja Feat. City Girls & Keymah Renee.

    Download the mixtape “No Way Out” here:

    Follow Baby Soulja on Social Media!




    Directed by: Strongarm Films, Freezy Prince. Jon J

    SUBSCRIBE for more:

    More WorldstarHipHop:





    Shop WorldStar:


    WorldstarHipHop is home to everything entertainment & hip hop. The #1 urban outlet responsible for breaking the latest premiere music videos, exclusive artist content, entertainment stories, celebrity rumors, sports highlights, interviews, comedy skits, rap freestyles, crazy fights, eye candy models, the best viral videos & more.

    Since 2005, WorldstarHipHop has worked with some of our generation's most groundbreaking artists, athletes & musicians - all who have helped continue to define our unique identity and attitude.

    We plan on continuing to work with only the best, so keep an eye out for all the exciting new projects / collaborations we plan on dropping in the very near future.

  • desc

    BHAD BHABIE Yung And Bhad feat. City Girls | Danielle Bregoli

    2:51

    🙅‍♀️All my biches YUNG AND BHAD 👅 BHAD BHABIE & CITY GIRLS - ❶❺ drops Sept 18 📀

    👂🏻Stream Yung And Bhad ⏯
    ❶❺ StReAm 15 (INTRO) freestyle 👉
    👀 WaTcH “Trust Me” music video ➡️
    🤫 “Trust Me” lyric video ⏯
    ❓Stream ”Trust Me” ➡️
    🔥 “Gucci Flip Flops” music video ⏯
    ⛵️StReAm ”Gucci Flip Flops” ⏯
    👋🏻 🐩HI BICH REMIX ➡️
    👜STREAM Hi Bich Remix ➡️
    🚙BOTH OF EM music video ➡️
    🚓STREAM Both Of Em➡️
    👯‍♀️I GOT IT music video ➡️
    💵STREAM I Got It ➡️
    🏆MAMA DON'T WORRY MUSIC VIDEO➡️

    🖤 STREAM Mama Don't Worry (Still Ain't Dirty) ➡️
    👋🏻Hi Bich / Whachu Know music video ➡️
    🚨STREAM Hi Bich ➡️ 🖤💀🎤🔥
    🔥STREAM Whachu Know ➡️

    ↘️➡️FOLLOW BHAD BHABIE ⬅️↖️

    MERCH -
    Instagram-
    Twitter-
    Facebook-
    YouTube-
    Snapchat-
    Spotify -
    Soundcloud-

  • desc

    City Girls - F**k On U

    2:53

    Music video by City Girls performing F**k On U. © 2018 Quality Control Music, LLC, Under Exclusive License to UMG Recordings, Inc.

  • desc

    How to Spot a Broke Boy with City Girls

    4:56

    City Girls are a relatively new duo signed to Quality Control. The outspoken girls stopped by the HNHH office upon release of their debut effort on QC, Period (available to stream on HNHH where they gave out some tips on how to spot yourself a broke ass boy. Trust them.

    Follow & Subscribe to HotNewHipHop:

    (Subscribe)
    (Like)
    (Follow)
    (Photos)

  • desc

    City Girls - Fu*k Dat Ni**a

    3:16

    Atlanta’s leading independent hip-hop label Quality Control releases their collaborative project “Control The Streets Volume 1.” Enlisting some of hip-hops biggest names in Migos, Lil Yachty, Kodak Black, Travis Scott, and many more.

    Quality Control Presents: 'Control the Streets Vol. 1'
    Buy/Stream:

    Follow with Migos:
    Twitter:
    Twitter:
    Facebook:
    Instagram:
    Soundcloud:

  • desc

    City Girls Period - Deen & Jay Reaction

    7:55

    Deen and Jay react/review City Girls' song and video Period (We Live).
    ----------------------------------------------------------------------
    Donations:
    ----------------------------------------------------------------------
    Social Media:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

  • desc

    City Girls ft. Cardi B - Twerk

    2:48

    #Twerk
    #TürkçeÇeviri

  • desc

    City Girls Real Drip Slowed Down Mafia @djdoeman

    5:45

    Download:

  • desc

    City Girls

    3:24

    Provided to YouTube by Universal Music Group

    City Girls · Melii

    phAses

    ℗ 2019 Rule #1/Interscope Records

    Released on: 2019-03-27

    Producer: Dez Wright
    Studio Personnel, Assistant Mixer: Jacob Richards
    Studio Personnel, Mixer: Jaycen Joshua
    Studio Personnel, Assistant Mixer: Mike Seaberg
    Studio Personnel, Assistant Mixer: Rashawn McLean
    Main Artist: Melii
    Studio Personnel, Mastering Engineer: Colin Leonard
    Studio Personnel, Recording Engineer: Patrik Ehrenbald-Plummer
    Composer Lyricist: Audrey Ducassee
    Composer Lyricist: Dylan Krell

    Auto-generated by YouTube.

  • desc

    - City Girls

    2:47

    Chipmunks Twerk (feat. Cardi B) - City Girls - Post your suggestions in the comments!
    If you want to support me : thanks a lot :)

  • desc

    City Girls - Sweet Tooth

    2:26

    City Girls 'Period'

    Download the Mixtape -

    Follow City Girls:

  • desc

    Mike Smiff Feat. City Girls 4 1 Nite

    5:43

    Watch the official music video for 4 1 Nite by Mike Smiff Feat. City Girls.

    City Girls 4 1 Nite available at

    Follow Mike Smiff:
    IG:
    Twitter:
    Facebook:

    Booking: 954-789-7523

    We launched on Snap Discover! SUBSCRIBE HERE:

    SUBSCRIBE for more:

    Follow WorldstarHipHop:





    Shop WorldStar:


    Watch more WorldstarHipHop:
    Rapper Relationship Advice:
    Official Music Videos:
    Official Audio Tracks:
    Newest Videos:

    WorldstarHipHop is home to everything entertainment & hip hop. The #1 urban outlet responsible for breaking the latest premiere music videos, exclusive artist content, entertainment stories, celebrity rumors, sports highlights, interviews, comedy skits, rap freestyles, crazy fights, eye candy models, the best viral videos & more.

    Since 2005, WorldstarHipHop has worked with some of our generation's most groundbreaking artists, athletes & musicians - all who have helped continue to define our unique identity and attitude.

    We plan on continuing to work with only the best, so keep an eye out for all the exciting new projects / collaborations we plan on dropping in the very near future.

Shares

x

Check Also

Menu