This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more

Playlist of Bruno Mars

x
  • Bruno Mars - That’s What I Like

    3:31

    The official audio of Bruno Mars' That’s What I Like from the album '24K Magic'.

    Directed by Bruno Mars and Jonathan Lia

    Download/Stream '24K Magic':

    See Bruno Mars on Tour! Visit for dates + more info.

    Pick up the '24K Magic' World Tour Collection in Bruno’s Official Webstore:

    Connect with Bruno:





    Subscribe for more official content from Bruno Mars:


    The official YouTube channel of Atlantic Records artist Bruno Mars. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

    #BrunoMars #ThatsWhatILike #24KMagic OfficialVideo #AtlanticRecords #Atlantic

  • Bruno Mars - 24K Magic

    3:47

    The official video of Bruno Mars' 24K Magic from the album '24K Magic'.

    Download/Stream '24K Magic':

    See Bruno Mars on Tour! Visit for dates + more info.

    Pick up the '24K Magic' World Tour Collection in Bruno’s Official Webstore:

    Connect with Bruno:





    Subscribe for more official content from Bruno Mars:


    The official YouTube channel of Atlantic Records artist Bruno Mars. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

    #BrunoMars #24KMagic #OfficialVideo #AtlanticRecords #Atlantic

  • x
  • Bruno Mars - Finesse (feat. Cardi B Official Video

    3:43

    The official music video for Bruno Mars' Finesse (Remix) featuring Cardi B - Available Now:

    Directed by Bruno Mars
    Co-Directed by Florent Dechard
    Choreography: Phil Tayag and Bruno Mars
    Creative Consultant: Phil Tayag

    Download/Stream '24k Magic':

    See Bruno Mars on Tour! Visit for dates + more info.

    Pick up the '24K Magic' World Tour Collection in Bruno’s Official Webstore:

    Connect with Bruno:





    Subscribe for more official content from Bruno Mars:


    The official YouTube channel of Atlantic Records artist Bruno Mars. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

    #BrunoMars #Finesse #CardiB #OfficialVideo #AtlanticRecords #Atlantic

  • Bruno Mars - The Lazy Song

    3:29

    The official video of Bruno Mars' The Lazy Song from the album 'Doo-Wops and Hooligans''.

    Directed by Bruno Mars and Cameron Duddy
    Choreographed and Performed by Poreotics:

    Download/Stream '24k Magic':

    See Bruno Mars on Tour! Visit for dates + more info.

    Pick up the '24K Magic' World Tour Collection in Bruno’s Official Webstore:

    Connect with Bruno:





    Subscribe for more official content from Bruno Mars:


    The official YouTube channel of Atlantic Records artist Bruno Mars. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

    #BrunoMars #TheLazySong #DooWopsandHooligans #OfficialVideo #AtlanticRecords #Atlantic

    LYRICS
    Today I don't feel like doing anything
    I just wanna lay in my bed
    Don't feel like picking up my phone
    So leave a message at the tone
    'Cause today I swear I'm not doing anything.

    Uh!
    I'm gonna kick my feet up
    Then stare at the fan
    Turn the TV on, throw my hand in my pants
    Nobody's gonna tell me I can't

    I'll be lounging on the couch,
    Just chillin' in my snuggie
    Click to MTV, so they can teach me how to dougie
    'Cause in my castle I'm the freaking man

    Oh, yes I said it
    I said it
    I said it 'cause I can

    Today I don't feel like doing anything
    I just wanna lay in my bed
    Don't feel like picking up my phone
    So leave a message at the tone
    'Cause today I swear I'm not doing anything

    Nothing at all!
    Ooh, hoo, ooh, hoo, ooh, ooh-ooh
    Nothing at all
    Ooh, hoo, ooh, hoo, ooh, ooh-ooh

    Tomorrow I'll wake up, do some P90X
    Meet a really nice girl, have some really nice sex
    And she's gonna scream out: 'This is Great' (Oh my God, this is great)
    Yeah

    I might mess around, get my college degree
    I bet my old man will be so proud of me
    But sorry pops, you'll just have to wait
    Haha

    Oh, yes I said it
    I said it
    I said it 'cause I can

    Today I don't feel like doing anything
    I just wanna lay in my bed
    Don't feel like picking up my phone
    So leave a message at the tone
    'Cause today I swear I'm not doing anything

    No, I ain't gonna comb my hair
    'Cause I ain't going anywhere
    No, no, no, no, no, no, no, no, no
    I'll just strut in my birthday suit
    And let everything hang loose
    Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

    Ooh
    Today I don't feel like doing anything
    I just wanna lay in my bed
    Don't feel like picking up my phone
    So leave a message at the tone
    'Cause today I swear I'm not doing anything

    Nothing at all
    Nothing at all
    Nothing at all

    Comic Chimp Mask used by permission of Easter Unlimited, Inc. / FunWorld Div. All Rights Reserved. Copyright 2009.

  • x
  • Bruno Mars - Versace on the Floor

    5:37

    The official music video for Bruno Mars' Versace on the Floor from the '24K Magic' album - Available Now!
    Download/Stream '24k Magic':

    See Bruno Mars on Tour! Visit for dates + more info.

    Pick up the '24K Magic' World Tour Collection in Bruno’s Official Webstore:

    Connect with Bruno:





    Subscribe for more official content from Bruno Mars:


    The official YouTube channel of Atlantic Records artist Bruno Mars. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

    #BrunoMars #VersaceOnTheFloor #24KMagic #OfficialVideo #AtlanticRecords #Atlantic

  • Cardi B & Bruno Mars - Please Me

    3:52

    Cardi B & Bruno Mars - Please Me (Official Video)
    Stream/Download:

    Directed by Bruno Mars and Florent Dechard
    Choreography by Tanisha Scott, Phil Tayag and Bruno Mars
    Creative Consultant - Phil Tayag

    Subscribe for more official content from Cardi B:

    Follow Cardi B






    Exclusive Bardi Gang merchandise available here:

    The official YouTube channel of Atlantic Records artist Cardi B. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

    #CardiB #BrunoMars #PleaseMe #OfficialAudio #AtlanticRecords #Atlantic

  • x
  • Bruno Mars - When I Was Your Man

    3:55

    The official video of Bruno Mars' When I Was Your Man from the album 'Unorthodox Jukebox'.

    Directed by Cameron Duddy & Bruno Mars

    Download/Stream 'Unorthodox Jukebox':

    Download/Stream '24K Magic':

    See Bruno Mars on Tour! Visit for dates + more info.

    Pick up the '24K Magic' World Tour Collection in Bruno’s Official Webstore:

    Connect with Bruno:





    Subscribe for more official content from Bruno Mars:


    The official YouTube channel of Atlantic Records artist Bruno Mars. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

    #BrunoMars #WhenIWasYourMan #UnorthodoxJukebox #OfficialVideo #AtlanticRecords #Atlantic

  • Bruno Mars - 24K Magic

    3:47

    Bruno Mars is back!Wir präsentieren euch das neue offizielle Video zu 24K Magic!
    Die Single könnt ihr hier streamen / kaufen :

    Bruno Mars findet ihr im Netz auf folgenden Seiten :
    Offizielle Seite :
    Facebook :
    ---------

    ►Warner Music auf Youtube:

    ►Folgt uns auf Facebook:

    ►Addet uns auf Snapchat: Warnermusicde


    ►Warner Music auf Instagram:

    ►Abonniert unseren Newsletter:

    ►Warner Music Website:

    ►Für weitere Playlists und Musik schau bei Topsify vorbei:

  • Bruno Mars - Just The Way You Are Official Video

    4:02

    The official music video for Just The Way You Are by Bruno Mars from the 'Doo-Wops & Hooligans' album - Available now!

    Download/Stream 'Doo-Wops and Hooligans':

    Directed by Ethan Lader
    Inspired by the artwork of Erika Iris Simmons

    Download/Stream '24k Magic':

    See Bruno Mars on Tour! Visit for dates + more info.

    Pick up the '24K Magic' World Tour Collection in Bruno’s Official Webstore:

    Subscribe for more official content from Bruno Mars:


    Connect with Bruno:





    LYRICS
    Oh, her eyes, her eyes, make the stars look like they're not shining
    Her hair, her hair, falls perfectly without her trying
    She's so beautiful, and I tell her every day

    Yeah, I know, I know, when I compliment her she won't believe me
    And it's so, it's so, sad to think that she don't see what I see
    But every time she asks me do I look ok, I say

    When I see your face, there's not a thing that I would change
    Cause you're amazing, just the way you are
    And when you smile, the whole world stops and stares for a while
    Because girl you're amazing, just the way you are. Yeah.

    Her lips, her lips, I could kiss them all day if she let me
    Her laugh, her laugh, she hates but I think it's so sexy
    She's so beautiful, and I tell her every day

    Oh, you know, you know, you know, I'd never ask you to change
    If perfect's what you're searching for then just stay the same
    So, don't even bother asking if you look ok
    You know I'll say

    When I see your face, there's not a thing that I would change
    Cause you're amazing, just the way you are
    And when you smile, the whole world stops and stares for a while
    Because girl you're amazing, just the way you are
    The way you are, the way you are
    Girl you're amazing, just the way you are

    When I see your face, there's not a thing that I would change
    Cause you're amazing, just the way you are
    And when you smile, the whole world stops and stares for a while
    Cause girl you're amazing, just the way you are. Yeah.

    The official YouTube channel of Atlantic Records artist Bruno Mars. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

    #BrunoMars #JustTheWayYouAre #DooWopsandHooligans #OfficialVideo #AtlanticRecords #Atlantic

  • x
  • Bruno Mars - Grenade Official Video

    3:56

    The official music video for Grenade by Bruno Mars from the 'Doo-Wops and Hooligans' album - Available now!

    Download/Stream 'Doo-Wops and Hooligans':

    Directed by Nabil

    Today, I get to share with you the visual companion piece to my new single, 'Grenade.' The song is about loving someone so deeply, and the pain of knowing that the person you love does not feel the same. The actions in this video serve as a metaphor, and should not be taken literally. I am aware of the power of visual media, and I encourage everyone who watches this video to understand that it is an artistic interpretation of the song, and not something to imitate. -- Bruno Mars

    Download/Stream '24k Magic':

    See Bruno Mars on Tour! Visit for dates + more info.

    Pick up the '24K Magic' World Tour Collection in Bruno’s Official Webstore:

    Subscribe for more official content from Bruno Mars:


    Connect with Bruno:





    LYRICS
    Easy come, easy go, that's just how you live
    Oh, take, take, take it all but you never give
    Should've known you was trouble from the first kiss
    Had your eyes wide open, why were they open?

    Gave you all I had and you tossed it in the trash
    You tossed it in the trash, you did
    To give me all your love is all I ever asked
    'Cause what you don't understand is

    I'd catch a grenade for ya
    Throw my hand on a blade for ya
    I'd jump in front of a train for ya
    You know I'd do anything for ya

    I would go through all this pain
    Take a bullet straight through my brain
    Yes, I would die for you, baby
    But you won't do the same

    No, no, no, no

    Black, black, black and blue, beat me 'til I'm numb
    Tell the devil I said, hey, when you get back to where you're from
    Mad women, bad women, that's just what you are, yeah
    You'll smile in my face then rip the brakes out my car

    Gave you all I had and you tossed it in the trash
    You tossed it in the trash, yes, you did
    To give me all your love is all I ever asked
    'Cause what you don't understand is

    I'd catch a grenade for ya
    Throw my hand on a blade for ya
    I'd jump in front of a train for ya
    You know I'd do anything for ya

    I would go through all this pain
    Take a bullet straight through my brain
    Yes, I would die for ya, baby
    But you won't do the same

    If my body was on fire
    Ooh, you'd watch me burn down in flames
    You said you loved me, you're a liar
    'Cause you never, ever, ever did, baby

    But darling, I'd still catch a grenade for ya
    Throw my hand on a blade for ya
    I'd jump in front of a train for ya
    You know I'd do anything for ya

    I would go through all this pain
    Take a bullet straight through my brain
    Yes, I would die for you, baby
    But you won't do the same

    No, you won't do the same
    You wouldn't do the same
    Ooh, you never do the same
    No, no, no, no

    The official YouTube channel of Atlantic Records artist Bruno Mars. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

    #BrunoMars #Grenade #DooWopsandHooligans #OfficialVideo #AtlanticRecords #Atlantic

  • Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars

    4:31

    Mark Ronson - Uptown Funk (Official Video) ft. Bruno Mars
    Follow on Spotify:
    Listen on Apple Music:
    Listen on Amazon:

    Listen to more music from Mark Ronson here:

    Follow Mark Ronson
    Newsletter:
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    #MarkRonson #BrunoMars #UptownFunk #MarkRonsonOfficial #MarkRonsonFtBrunoMars #MarkRonsonEssentials #BrunoMarsUptownFunk #MarkRonsonGreatestHits #BestOfMarkRonson #MarkRonsonFtBrunoMarsUptownFunk #MarkRonsonUptownFunk #UptownFunkOfficialVideo #UptownSpecial

    Lyrics

    Doh
    Doh doh doh, doh doh doh, doh doh
    Doh doh doh, doh doh doh, doh doh
    Doh doh doh, doh doh doh, doh doh
    Doh doh doh, doh duh (Aaaaaaow!)

    This hit
    That ice cold
    Michelle Pfeiffer
    That white gold
    This one for them hood girls
    Them good girls
    Straight masterpieces
    Stylin', wiling
    Livin' it up in the city
    Got Chucks on with Saint Laurent
    Gotta kiss myself I'm so pretty

    I'm too hot (hot damn)
    Call the police and the fireman
    I'm too hot (hot damn)
    Make a dragon wanna retire, man
    I'm too hot (hot damn)
    Say my name you know who I am
    I'm too hot (hot damn)
    And my band 'bout that money
    Break it down...

    Girls hit your hallelujah (ooh)
    Girls hit your hallelujah (ooh)
    Girls hit your hallelujah (ooh)
    'Cause uptown funk gon' give it to you
    'Cause uptown funk gon' give it to you
    'Cause uptown funk gon' give it to you
    Saturday night and we in the spot
    Don't believe me just watch (Come on)

    Doh
    Doh doh doh, doh doh doh, doh doh (Hah!)

    Don't believe me just watch

    Don't believe me just watch
    Don't believe me just watch
    Don't believe me just watch
    Don't believe me just watch
    Hey, hey, hey, oh!

    Stop
    Wait a minute
    Fill my cup put some liquor in it
    Take a sip, sign the check
    Julio, get the stretch!
    Ride to Harlem, Hollywood, Jackson, Mississippi
    If we show up, we gon' show out
    Smoother than a fresh jar of Skippy

    I'm too hot (hot damn)
    Call the police and the fireman
    I'm too hot (hot damn)
    Make a dragon wanna retire, man
    I'm too hot (hot damn, hot damn)
    Bitch, say my name you know who I am
    I'm too hot (hot damn)
    And my band 'bout that money
    Break it down...

    Girls hit your hallelujah (ooh)
    Girls hit your hallelujah (ooh)
    Girls hit your hallelujah (ooh)
    'Cause uptown funk gon' give it to you
    'Cause uptown funk gon' give it to you
    'Cause uptown funk gon' give it to you
    Saturday night and we in the spot
    Don't believe me just watch (come on)

    Doh
    Doh doh doh, doh doh doh, doh doh (Hah!)

    Don't believe me just watch

    Don't believe me just watch
    Don't believe me just watch
    Don't believe me just watch
    Don't believe me just watch
    Hey, hey, hey, oh!

    Before we leave
    Let me tell y'all a little something
    Uptown funk you up, uptown funk you up
    Uptown funk you up, uptown funk you up, uh
    I said uptown funk you up, uptown funk you up
    Uptown funk you up, uptown funk you up

    Come on, dance
    Jump on it
    If you sexy then flaunt it
    If you freaky then own it
    Don't brag about it, come show me
    Come on, dance
    Jump on it
    If you sexy then flaunt it
    Well it's Saturday night and we in the spot
    Don't believe me just watch (come on)

    Doh
    Doh doh doh, doh doh doh, doh doh (Hah!)

    Don't believe me just watch

    Don't believe me just watch
    Don't believe me just watch
    Don't believe me just watch
    Don't believe me just watch
    Hey, hey, hey, oh!

    Uptown funk you up, uptown funk you up (say whaa?!)
    Uptown funk you up, uptown funk you up
    Uptown funk you up, uptown funk you up (say whaa?!)
    Uptown funk you up, uptown funk you up
    Uptown funk you up, uptown funk you up (say whaa?!)
    Uptown funk you up, uptown funk you up
    Uptown funk you up, uptown funk you up (say whaa?!)
    Uptown funk you up
    Aaaaaaow!

  • Bruno Mars - It Will Rain

    4:27

    The official music video for Bruno Mars' Locked Out Of Heaven from the 'Unorthodox Jukebox' album - Available Now!

    Directed by Cameron Duddy & Bruno Mars

    Download/Stream 'Unorthodox Jukebox':

    Download/Stream '24k Magic':

    See Bruno Mars on Tour! Visit for dates + more info.

    Pick up the '24K Magic' World Tour Collection in Bruno’s Official Webstore:

    Connect with Bruno:





    Subscribe for more official content from Bruno Mars:


    The official YouTube channel of Atlantic Records artist Bruno Mars. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

    #BrunoMars #ItWillRain #UnorthodoxJukebox #OfficialVideo #AtlanticRecords #Atlantic

    Follow Bruno on Spotify:

    © 2011 WMG. The official music video for 'It Will Rain' by Bruno Mars from the Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1 Original Motion Picture Soundtrack - available now on Atlantic Records.

    Directed by Phil Pinto & Bruno Mars

    LYRICS
    If you ever leave me, baby,
    Leave some morphine at my door
    'Cause it would take a whole lot of medication
    To realize what we used to have,
    We don't have it anymore.

    There's no religion that could save me
    No matter how long my knees are on the floor (Ooh)
    So keep in mind all the sacrifices I'm makin'
    To keep you by my side
    To keep you from walkin' out the door.

    'Cause there'll be no sunlight
    If I lose you, baby
    There'll be no clear skies
    If I lose you, baby
    Just like the clouds
    My eyes will do the same, if you walk away
    Everyday it'll rain, rain, ra-a-a-ain

    I'll never be your mother's favorite
    Your daddy can't even look me in the eye
    Ooh, if I was in their shoes, I'd be doing the same thing
    Sayin' There goes my little girl
    Walkin' with that troublesome guy

    But they're just afraid of something they can't understand
    Ooh, but little darlin' watch me change their minds
    Yeah for you I'll try I'll try I'll try I'll try
    I'll pick up these broken pieces 'til I'm bleeding
    If that'll make you mine

    'Cause there'll be no sunlight
    If I lose you, baby
    There'll be no clear skies
    If I lose you, baby
    Just like the clouds
    My eyes will do the same, if you walk away
    Everyday it'll rain, rain, ra-a-a-ain

    Oh, don't just say (don't just say) goodbye (goodbye),
    Don't just say (don't just say) goodbye (goodbye)
    I'll pick up these broken pieces 'til I'm bleeding
    If that'll make it right

    'Cause there'll be no sunlight
    If I lose you, baby
    There'll be no clear skies
    If I lose you, baby
    Just like the clouds
    My eyes will do the same, if you walk away
    Everyday it'll rain, rain, ra-a-a-ain

  • Runaway - Bruno Mars lyrics

    3:25

    Bruno Mar's song - Runaway. i can relate on this. hope u like it.

  • Bruno Mars - Treasure

    3:12

    The official video of Bruno Mars' Treasure from the album 'Unorthodox Jukebox'.

    Download/Stream 'Unorthodox Jukebox':

    Download/Stream '24K Magic':

    See Bruno Mars on Tour! Visit for dates + more info.

    Pick up the '24K Magic' World Tour Collection in Bruno’s Official Webstore:

    Connect with Bruno:





    Subscribe for more official content from Bruno Mars:


    The official YouTube channel of Atlantic Records artist Bruno Mars. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

    #BrunoMars #Treasure #UnorthodoxJukebox #OfficialVideo #AtlanticRecords #Atlantic

  • Bruno Mars covers Adeles All I Ask in the Live Lounge

    5:15

    Bruno Mars covers Adele's All I Ask in the Live Lounge for BBC Radio 1 for Clara Amfo. In the UK? Check out Clara Amfo’s Radio 1 show including more live lounges here as well as more Radio 1 videos here

  • Bruno Mars - Versace on the Floor Live

    4:57

    The live performance of Bruno Mars' Versace on the Floor at the 2017 Billboard Music Awards.

    Download/Stream '24k Magic':

    See Bruno Mars on Tour! Visit for dates + more info.

    Pick up the '24K Magic' World Tour Collection in Bruno’s Official Webstore:

    Connect with Bruno:





    Subscribe for more official content from Bruno Mars:


    The official YouTube channel of Atlantic Records artist Bruno Mars. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

    #BrunoMars #VersaceOnTheFloor #24KMagic #Live #BillboardMusicAwards #AtlanticRecords #Atlantic

  • Bruno Mars - Locked Out Of Heaven

    3:55

    The official music video for Bruno Mars' Locked Out Of Heaven from the 'Unorthodox Jukebox' album - Available Now!

    Download/Stream 'Unorthodox Jukebox':

    Directed by Cameron Duddy & Bruno Mars

    Download/Stream '24k Magic':

    See Bruno Mars on Tour! Visit for dates + more info.

    Pick up the '24K Magic' World Tour Collection in Bruno’s Official Webstore:

    Connect with Bruno:





    Subscribe for more official content from Bruno Mars:


    The official YouTube channel of Atlantic Records artist Bruno Mars. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

    #BrunoMars #LockedOutOfHeaven #UnorthodoxJukebox #OfficialVideo #AtlanticRecords #Atlantic

  • Travie McCoy: Billionaire ft. Bruno Mars OFFICIAL VIDEO

    3:34

    Travie McCoy's music video for 'Billionaire' featuring Bruno Mars from his album, Lazarus - available now on DCD2 Records / Fueled By Ramen. Download it at

    Go behind the scenes of this video at

    Subscribe:
    Site:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    LYRICS
    I wanna be a billionaire so fucking bad
    Buy all of the things I never had
    Uh, I wanna be on the cover of Forbes magazine
    Smiling next to Oprah and the Queen

    Oh every time I close my eyes
    I see my name in shining lights yeah
    A different city every night alright
    I swear the world better prepare
    For when I'm a billionaire

    Yeah I would have a show like Oprah
    I would be the host of everyday Christmas
    Give Travie your wish list
    I'd probably pull an Angelina and Brad Pitt
    And adopt a bunch of babies that ain't never had shit
    Give away a few Mercedes like 'Here lady have this'
    And last but not least grant somebody their last wish
    It's been a couple months that I've been single so
    You can call me Travie Claus minus the Ho Ho
    Ha ha get it? I'd probably visit where Katrina hit
    And damn sure do a lot more than FEMA did
    Yeah, can't forget about me, stupid
    Everywhere I go, Imma have my own theme music

    Oh every time I close my eyes (what you see what you see brah?)
    I see my name in shining lights (uhuh uhuh yeah what else?)
    A different city every night alright
    I swear the world better prepare (for what?)
    For when I'm a billionaire
    Oh oooh oh oooh for when I'm a billionaire
    Oh oooh oh oooh for when I'm a billionaire

    I'll be playing basketball with the President
    Dunking on his delegates
    Then I'll compliment him on his political etiquette
    Toss a couple milli in the air just for the heck of it
    But keep the fives, twenties, tens and bens completely separate
    And yeah I'll be in a whole new tax racket
    We in recession but let me take a crack at it
    I'll probably take whatever's left and just split it up
    So everybody that I love can have a couple bucks
    And not a single tummy around me would know what hungry was
    Eating good, sleeping soundly
    I know we all have a similar dream
    Go in your pocket, pull out your wallet
    And put it in the air and sing

    I wanna be a billionaire so fucking bad (so bad)
    Buy all of the things I never had (buy everything ha ha)
    Uh, I wanna be on the cover of Forbes magazine
    Smiling next to Oprah and the Queen (what up Oprah)

    Oh every time I close my eyes, (watch ya see, what you see brah?)
    I see my name in shining lights, (uh huh, uh huh, what else?)
    A different city every night, oh I
    I swear the world better prepare (for what?)
    For when I'm a billionaire
    Oh oooh oh oooh when I'm a billionaire
    Oh oooh oh oooh

    I wanna be a billionaire so fucking bad!

  • Bruno Mars - Gorilla

    6:03

    The official video of Bruno Mars' Gorilla from the album 'Unorthodox Jukebox'.

    Directed By: Bruno Mars & Cameron Duddy

    Download/Stream 'Unorthodox Jukebox':

    Download/Stream '24K Magic':

    See Bruno Mars on Tour! Visit for dates + more info.

    Pick up the '24K Magic' World Tour Collection in Bruno’s Official Webstore:

    Connect with Bruno:





    Subscribe for more official content from Bruno Mars:


    The official YouTube channel of Atlantic Records artist Bruno Mars. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

    #BrunoMars #Pharrell #RKelly #GorrilaGmix #UnorthodoxJukebox #OfficialAudio #AtlanticRecords #Atlantic

  • Gucci Mane, Bruno Mars, Kodak Black - Wake Up in The Sky Official Music Video

    3:27

    The official music video for Gucci Mane, Bruno Mars, and Kodak Black’s “Wake Up In The Sky” – available now!
    Stream/Download -

    Director: Bruno Mars & Florent Dechard
    Produced By Jeremy Sullivan
    Colored by: olio creative

    Subscribe for more official content from Gucci Mane:


    Follow Gucci Mane





    Follow Bruno Mars





    Follow Kodak Black






    The official YouTube channel of Atlantic Records artist Gucci Mane. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

    #gucci #kodak #bruno #guccimane #brunomars #kodakblack #WakeUpInTheSky #WUITS #MusicVideo #AtlanticRecords #atlantic

  • x
  • Bruno Mars Greatest Hits Full Album 2018 - Best Song Of Bruno Mars

    1:52:21

    Bruno Mars Greatest Hits Full Album 2018 - Best Song Of Bruno Mars


    **Thanks Miracle Love for timing this Share, comment, Subscribe **
    ♫ Michael Buble :
    ♫ Bruno Mars :
    ♫ Ed Sheeran :
    ♫ Charlie Puth :
    ♫ John Mayer :
    ♫ Pitbull :
    ♫ Sade :
    Thanks for watching! Don't forget to SUBCRIBE, Like & Share my video if you enjoy it! Have a nice day!

    🔥 If you like another songs, please comment here, i will add on my new video , wait for and enjoy it!
    -----------------------------------------------------------------------------------
    Donate if you want to support to my channel! →
    -----------------------------------------------------------------------------------
    🔔 CONTACT US: Hatakekakashi.htc@gmail.com

    🚫 If you have any problem with copyright issues, please CONTACT US DIRECTLY before doing anything, or question please write to me in email!.

  • Bruno Mars - Liquor Store Blues Official Video

    4:04

    The official video of Bruno Mars' Liquor Store Blues (feat. Damian Marley) from the album 'Doo-Wops and Hooligans'.

    Download/Stream 'Doo-Wops and Hooligans':

    Download/Stream '24k Magic':

    See Bruno Mars on Tour! Visit for dates + more info.

    Pick up the '24K Magic' World Tour Collection in Bruno’s Official Webstore:

    Connect with Bruno:





    Subscribe for more official content from Bruno Mars:


    The official YouTube channel of Atlantic Records artist Bruno Mars. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

    #BrunoMars #LiquorStoreBlues #DamianMarley #DooWopsandHooligans #OfficialVideo #AtlanticRecords #Atlantic

    LYRICS
    Standing at this liquor store
    Whiskey coming through my pores
    Feeling like I run this whole block
    Lotto tickets and cheap beer
    That's why you can catch me here
    Tryna scratch my way up to the top

    Cause my job's got me going nowhere
    So I ain't got a thing to lose
    Take me to a place where I don't care
    This is me and my liquor store blues

    I'll take one shot for my pain
    One drag for my sorrow
    Get messed up today
    I'll be okay tomorrow

    One shot for my pain
    One drag for my sorrow
    Get messed up today
    I'll be okay tomorrow

    Me and my guitar tonight
    Singing to the city lights
    Tryna live on more than what I got
    Cause 68 cent
    Just ain't gonna pay the rent so
    I'll be out here til they call the cops

    Cause my job got me going nowhere
    So I ain't got a thing to lose
    Take me to a place where I don't care
    This is me and my liquor store blues

    I'll take one shot for my pain
    One drag for my sorrow
    Get messed up today
    I'll be okay tomorrow

    One shot for my pain
    One drag for my sorrow
    Get messed up today
    I'll be okay tomorrow

    Here comes Junior Gong
    I'm flying high like Superman
    And thinking that I run the whole block
    I don't if it's just because
    Pinapple kush between my jaws
    Has got me feeling like I'm on top
    Feeling like I woulda stand up to the cops
    And stand up to da bigger heads because de whole a dem a saps
    All de talk dem a talk and dem (fly make no drop)
    Nuff ghetto youth cannot escape the trap

    Give me this one shot for my pain
    One drag for my sorrow
    Get messed up today
    I'll be okay tomorrow

    One shot for my pain
    One drag for my sorrow
    Get messed up today
    I'll be okay tomorrow

    Comic Chimp Mask used by permission of Easter Unlimited, Inc. / FunWorld Div. All Rights Reserved. Copyright 2009.

  • Bruno Mars - 24K Magic Live

    4:06

    The live performance of Bruno Mars' 24K Magic from the album '24K Magic' at the 2016 American Music Awards.

    Download/Stream '24K Magic':

    See Bruno Mars on Tour! Visit for dates + more info.

    Pick up the '24K Magic' World Tour Collection in Bruno’s Official Webstore:

    Connect with Bruno:





    Subscribe for more official content from Bruno Mars:


    The official YouTube channel of Atlantic Records artist Bruno Mars. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

    #BrunoMars #24KMagic #AmericanMusicAwards #Live #AtlanticRecords #Atlantic

  • Bruno Mars - Talking To The Moon HD

    3:38

    Lyrics:
    I know you're somewhere out there
    Somewhere far away
    I want you back
    I want you back

    My neighbors think I'm crazy
    But they don't understand
    You're all I have
    You're all I have

    At night when the stars
    Light on my room
    I sit by myself

    Talking to the moon, tryin' to get to you
    In hopes you're on the other side talking to me too
    Oh, am I a fool who sits alone talking to the moon

    I'm feeling like I'm famous
    The talk of the town
    They say I've gone mad
    Yeah, I've gone mad

    But they don't know what I know
    'Cause when the sun goes down
    Someone's talking back
    Yeah, they're talking back

    At night when the stars
    Light on my room
    I sit by myself

    Talking to the moon, tryin' to get to you
    In hopes you're on the other side talking to me too
    Oh, am I a fool who sits alone talking to the moon

    Do you ever hear me calling?

    'Cause every night
    I'm talking to the moon, still tryin' to get to you
    In hopes you're on the other side talking to me too
    Oh, am I a fool who sits alone talking to the moon

    I know you're somewhere out there
    Somewhere far away

  • Bad Meets Evil - Lighters ft. Bruno Mars

    5:09

    Music video by Bad Meets Evil performing Lighters. © 2011 Shady Records/Interscope Records

  • B.o.B - Nothin On You Official Video

    3:51

    The official video of Nothin' On You (feat. Bruno Mars) by B.o.B from the album 'B.o.B Presents: The Adventures of Bobby Ray'.

    Listen to B.o.B on Spotify here:


    Subscribe for more official content from Atlantic Records:


    Follow B.o.B






    Follow Bruno Mars





    Follow Atlantic Records





    The official Atlantic Records YouTube Channel is home to the hottest in hip-hop, rock, pop, R&B, indie, musicals and soundtracks. With over 70 years of global recorded music history, Atlantic Records’ legacy and passion for artistry continues with Top 40 hitmakers like Wiz Khalifa, Sean Paul, Trey Songz, Bruno Mars, Charlie Puth, Janelle Monáe, and B.o.B.

    Atlantic Records prides itself for working on Motion Picture Soundtracks, such as “The Greatest Showman”, “Suicide Squad” and “The Fate of the Furious.” As well as Musical Soundtracks including “Dear Evan Hansen,” and Grammy and Tony Award Winning “Hamilton”.

    It is home to world-renowned record labels representing music from every genre, including Asylum, Big Beat, Canvasback, Elektra, Fueled By Ramen, Rhino, Roadrunner, and Sire.

    Subscribe for the latest official music videos, official audio videos, performances, bts and more from our artists and projects.


    #BoB #NothinOnYou #BrunoMars #OfficialVideo #AtlanticRecords #Atlantic

  • Bruno Mars - Today My Life Begins

    3:24

    Bruno Mars - Today My Life Begins with Lyrics on Screen HD


    *No copyright infringement intended*

    Enjoy! :) ♥

  • Kris Lawrence covers Versace on the Floor LIVE on Wish 107.5 Bus

    4:59

    WATCH: RnB royalty Kris Lawrence resonates Bruno Mars in his WISHclusive cover of the latter's most recent international smash, Versace on the Floor, performed live on the Wish 107.5 Bus. The track comes off Mars' third studio album, 24K Magic.

    ***
    Wish 107.5 is an all-hits FM radio station based in Quezon City, Philippines. It has truly gone out, beyond the conventional, to provide multiple platforms where great Filipino talents can perform and showcase their music. With the Wish 107.5 Bus, people now need not to buy concert tickets just to see their favorite artists perform on stage.

    However, innovation doesn’t stop in just delivering the coolest musical experience — Wish 107.5 has set the bar higher as it tapped the power of technology to let the Filipino artistry shine in the global stage. With its intensified investment in its digital platforms, it has transformed itself from being a local FM station to becoming a sought-after WISHclusive gateway to the world.

    For more information, visit For all-day and all-night wishful music, tune in via your radio or download the Wish 107.5 app (available for both iOS and Android users).

    Get more WISHclusive updates:
    Like Wish 107.5:
    Follow Wish 107.5:
    Subscribe:
    Wish 107.5 Instagram- @Wish1075.

    Feel free to SHARE this video but DO NOT REUPLOAD. Thank you!

  • Lighters - Bruno mars ft Eminem & Royce da 59

    5:09

    No copyrights intended

  • Bruno Mars - Marry You HD

    3:51

    LYRICS:

    It's a beautiful night
    We're looking for something dumb to do
    Hey baby
    I think I wanna marry you

    Is it the look in your eyes
    Or is it this dancing juice?
    Who cares, baby
    I think I wanna marry you

    Well, I know this little chapel
    On the boulevard we can go
    No one will know
    Oh, come on girl

    Who cares if we're trashed
    Got a pocket full of cash we can blow
    Shots of patron
    And it's on, girl

    Don't say no, no, no, no, no
    Just say yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
    And we'll go, go, go, go, go
    If you're ready, like I'm ready

    'Cause it's a beautiful night
    We're looking for something dumb to do
    Hey baby
    I think I wanna marry you

    Is it the look in your eyes
    Or is it this dancing juice?
    Who cares, baby
    I think I wanna marry you

    I'll go get a ring
    Let the choir bells sing like
    Ooh, so what ya wanna do?
    Let's just run, girl

    If we wake up and you
    Wanna break up, that's cool
    No, I won't blame you
    It was fun, girl

    Don't say no, no, no, no, no
    Just say yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
    And we'll go, go, go, go, go
    If you're ready, like I'm ready

    'Cause it's a beautiful night
    We're looking for something dumb to do
    Hey baby
    I think I wanna marry you

    Is it the look in your eyes
    Or is it this dancing juice?
    Who cares, baby
    I think I wanna marry you

    Just say I do
    Tell me right now, baby
    Tell me right now, baby, baby

    Just say I do
    Tell me right now, baby
    Tell me right now, baby, baby, oh

    It's a beautiful night
    We're looking for something dumb to do
    Hey baby
    I think I wanna marry you

    Is it the look in your eyes
    Or is it this dancing juice
    Who cares, baby
    I think I wanna marry you

  • Just The Way You Are - Bruno Mars

    3:42

    Learn how to sing in only 30 days with these easy, fun video lessons!
    -- Just The Way You Are - Bruno Mars (Lyrics)
    --
    I do not own anything. All credits go to the right owners. No copyright intended.
    --

    Connect with Bruno:





    Get 'Unorthodox Jukebox' on iTunes


    Follow Bruno on Spotify:

    Available now on iTunes!
    --

    Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for fair use for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use.

  • It Will Rain - Bruno Mars

    4:21

    Learn how to sing in only 30 days with these easy, fun video lessons!
    -- It Will Rain - Bruno Mars (Lyrics)
    --
    I do not own anything. All credits go to the right owners. No copyright intended.
    --
    Connect with Bruno:





    Get 'Unorthodox Jukebox' on iTunes


    Available now on iTunes!

    Follow Bruno on Spotify:
    --
    Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for fair use for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use.

  • Bruno Mars - Count on me lyrics

    3:18

    Sorry if theres mistakes and bad timing :)

  • Bruno Mars - Chunky

    3:07

    The official audio of Bruno Mars' Chunky from the album '24K Magic'.

    Download/Stream '24K Magic':

    See Bruno Mars on Tour! Visit for dates + more info.

    Pick up the '24K Magic' World Tour Collection in Bruno’s Official Webstore:

    Connect with Bruno:





    Subscribe for more official content from Bruno Mars:


    The official YouTube channel of Atlantic Records artist Bruno Mars. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

    #BrunoMars #Chunky #24KMagic #OfficialAudio #AtlanticRecords #Atlantic

  • When I Was Your Man - Bruno Mars

    3:37

    Learn how to sing in only 30 days with these easy, fun video lessons!
    --
    When I Was Your Man - Bruno Mars (Lyrics)
    --
    I do not own anything. All credits go to the right owners. No copyright intended.
    --
    Bruno Mars - When I Was Your Man
    Download the single now:

    Connect with Bruno:





    Get 'Unorthodox Jukebox' on iTunes


    Follow Bruno on Spotify


    © 2013 WMG.

    #BrunoMars #WhenIWasYourMan #Lyrics

    --
    Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for fair use for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use.

  • Las Mejores Canciones De Bruno mars, Charlie Puth, Ed Sheeran - Grandes Éxitos Álbum 2019

    1:20:08

    Las Mejores Canciones De Bruno mars, Charlie Puth, Ed Sheeran - Grandes Éxitos Álbum 2019
    Las Mejores Canciones De Bruno mars, Charlie Puth, Ed Sheeran - Grandes Éxitos Álbum 2019
    Las Mejores Canciones De Bruno mars, Charlie Puth, Ed Sheeran - Grandes Éxitos Álbum 2019

  • Bruno Mars - Rest of my Life

    1:37

    Bruno Mars performing 'Rest of my Life' on the season 2 finale of Jane the Virgin (The CW).

    I own NOTHING, all rights go to their owners (The CW/Warner Bros/Atlantic Records)

  • Minions: Uptown Funk ft. Mark Ronson, Bruno Mars

    4:32

  • Bruno Mars - Count on me Official Video

    3:35

    New Bruno Mars's song Official Video Count on Me from 'Doo-Wops & Hooligans'

  • Maroon 5, Rihanna, Katy Perry, Bruno mars, Ed Sheeran, Charlie Puth, Ariana Grande Pop Hits 2020

    1:13:24

    Maroon 5, Rihanna, Katy Perry, Bruno mars, Ed Sheeran, Charlie Puth, Ariana Grande Pop Hits 2020

  • Bruno Mars - When I Was Your Man

    3:44

    🎥 ceedooo.be

  • Bruno Mars - Finesse Feat. Cardi B

    3:50

    Learn how to sing in only 30 days with these easy, fun video lessons!
    -- Bruno Mars - Finesse (Lyrics) Feat. Cardi B
    --
    I do not own anything. All credits go to the right owners. No copyright intended.
    --
    Finesse (Remix) Feat. Cardi B Available Now:

    Download or stream 24k Magic:

    Connect with Bruno:




    --
    Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for fair use for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use.

  • Bruno Mars Wins Best Pop Vocal Album for Unorthodox Jukebox | GRAMMYs

    2:02

    Bruno Mars accepting his Best Pop Vocal Album GRAMMY at the 56th GRAMMYsSubscribe NOW to GRAMMYs on YouTube:

    About GRAMMYs:
    The recording industry's most prestigious award, the GRAMMY, is presented annually by The Recording Academy. A GRAMMY is awarded by The Recording Academy's voting membership to honor excellence in the recording arts and sciences. It is truly a peer honor, awarded by and to artists and technical professionals for artistic or technical achievement, not sales or chart positions (GRAMMY Awards Voting Process: The annual GRAMMY Awards presentation brings together thousands of creative and technical professionals in the recording industry from all over the world.

    Connect with GRAMMYs:
    Visit GRAMMYs WEBSITE:
    Like GRAMMYs on FACEBOOK:
    Follow GRAMMYs on TWITTER:
    Follow GRAMMYs on INSTAGRAM:
    Follow GRAMMYs on TUMBLR:

    Bruno Mars Wins Best Pop Vocal Album for Unorthodox Jukebox | GRAMMYs

  • Bruno Mars - When I Was Your Man

    3:36

    Grab the last TFS album/first Rajiv Dhall album here!

    TwentyForSeven performing their cover of When I Was Your Man by Bruno Mars.

    Follow us on twitter at @TFSOfficial and like us on facebook!
    Follow Rajiv! (@jivdude)
    Follow Meat! (@mattpasta19)
    Follow Corey! (@coreydeluca)
    Follow Blake! (@blaketfs)
    Follow Tyler The Videoman! (@tylerwearstanks)

    Get our new album here:




    FREE DOWNLOAD:


    Lyrics:

    Same bed but it feels just a little bit bigger now
    Our song on the radio but it don't sound the same
    When our friends talk about you, all it does is just tear me down
    Cause my heart breaks a little when I hear your name

    It all just sounds like oooooh...
    Mmm, too young, too dumb to realize
    That I should have bought you flowers
    And held your hand
    Should have gave you all my hours
    When I had the chance
    Take you to every party
    Cause all you wanted to do was dance
    Now my baby's dancing
    But she's dancing with another man

    My pride, my ego, my needs, and my selfish ways
    Caused a good strong woman like you to walk out my life
    Now I never, never get to clean up the mess I made, ohh...
    And it haunts me every time I close my eyes

    It all just sounds like oooooh...
    Mmm, too young, too dumb to realize
    That I should have bought you flowers
    And held your hand
    Should have gave you all my hours
    When I had the chance
    Take you to every party
    Cause all you wanted to do was dance
    Now my baby's dancing
    But she's dancing with another man

    Although it hurts
    I'll be the first to say that I was wrong
    Oh, I know I'm probably much too late
    To try and apologize for my mistakes
    But I just want you to know

    I hope he buys you flowers
    I hope he holds your hand
    Give you all his hours
    When he has the chance
    Take you to every party
    Cause I remember how much you loved to dance
    Do all the things I should have done
    When I was your man
    Do all the things I should have done
    When I was your man


    Directed/Edited by Tyler Henker

  • Lil Wayne - Mirror ft. Bruno Mars

    4:03

    Music video by Lil Wayne performing Mirror. © 2012 Cash Money Records/Young Money Ent./Universal Rec.
    #VEVOCertified on May 11, 2012.

  • Bruno Mars Best Dance Breaks

    9:31

    If you're new, Subscribe! →

    Go here →
    Like us →
    Follow us →
    Get our newsletter →

  • Bruno Mars - 24K Magic Live

    3:45

    The live performance of Bruno Mars' 24K Magic from the album '24K Magic' at the Victoria’s Secret 2016 Fashion Show.

    Download/Stream '24K Magic':

    See Bruno Mars on Tour! Visit for dates + more info.

    Pick up the '24K Magic' World Tour Collection in Bruno’s Official Webstore:

    Connect with Bruno:





    Subscribe for more official content from Bruno Mars:


    The official YouTube channel of Atlantic Records artist Bruno Mars. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

    #BrunoMars #24KMagic #VictoriasSecret #Live #AtlanticRecords #Atlantic

  • Bruno Mars - Valerie

    4:26

    Valerie est une chanson du groupe de rock indépendant britannique The Zutons sortie en single en juin 2006 comme second extrait de l'album Tired of Hanging Around. C'est un succès au Royaume-Uni où le titre atteint la 9e place des meilleures ventes, soit le même classement que le single précédent, Why Won't You Give Me Your Love?.

    La chanson est reprise en 2007 par Mark Ronson et Amy Winehouse, dans un style plus pop-soul, sur le deuxième album de Mark Ronson, Version. Extraite en single, elle obtient un succès plus important que la version originale, se classant 2e au Royaume-Uni (où elle est certifiée disque de platine) no 1 aux Pays-Bas et dans le top 5 de plusieurs pays.

    Amy Winehouse avait déjà interprété Valerie dans une version plus lente et dépouillée lors de l'émission Live Lounge de la BBC Radio. Son enregistrement figure en face B du single Back to Black sorti en avril 2007, ainsi que dans la réédition Deluxe de l'album Back to Black.

  • Maroon 5, Rihanna, Katy Perry, Bruno mars, Ed Sheeran, Charlie Puth, Ariana Grande Pop Hits 2020

    1:13:23

    Maroon 5, Rihanna, Katy Perry, Bruno mars, Ed Sheeran, Charlie Puth, Ariana Grande Pop Hits 2020

  • Bruno Mars - Chunky Live

    3:50

    The live performance of Bruno Mars' Chunky from the album '24K Magic' at the Victoria’s Secret 2016 Fashion Show.

    Download/Stream '24K Magic':

    See Bruno Mars on Tour! Visit for dates + more info.

    Pick up the '24K Magic' World Tour Collection in Bruno’s Official Webstore:

    Connect with Bruno:





    Subscribe for more official content from Bruno Mars:


    The official YouTube channel of Atlantic Records artist Bruno Mars. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

    #BrunoMars #Chunky #24KMagic #VictoriasSecret #Live #AtlanticRecords #Atlantic

Shares

x

Check Also

Menu