This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more

Playlist of Beyoncé

x
  • desc

    Beyoncé - Hold Up

    5:17

    LEMONADE the Visual Album Available Now! iTunes: Amazon.com: TIDAL:

  • desc

    Beyoncé - Formation

    4:48

    Grammy nominated best video of the year Formation from LEMONADE the Visual Album Available Now! iTunes: Amazon.com: TIDAL:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter: Follow Beyoncé

    Listen to Beyoncé
    iTunes:
    Spotify:
    Instagram:

  • x
  • desc

    Beyoncé - 7/11

    3:37

    BEYONCÉ Platinum Edition
    Available on iTunes:
    Available on Amazon:

    Box Set includes : 2 New Tracks . 4 New Remixes . 10 Live performances . 2015 Mini Calendar . 2 Photo Books . 17 Music Videos

  • desc

    Beyoncé - Love On Top

    3:17

    Beyoncé's official video for 'Love On Top'. Click to listen to Beyoncé on Spotify:

    As featured on 4. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Beyoncé
    Halo:
    Dance For You:
    Kitty Kat:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Beyoncé on YouTube:

    More great Global Hits videos here:

    ---------

    Lyrics:

    Honey, honey
    I can see the stars all the way from here
    Can't you see the glow on the window pane?
    I can feel the sun whenever you're near
    Every time you touch me I just melt away
    Now everybody asks me why I'm smiling out from ear to ear (They say love hurts)
    But I know (It's gonna take a real work)
    Nothing's perfect, but it's worth it after fighting through my tears
    And finally you put me first
    (chorus)
    Baby it's you.
    You're the one I love.
    You're the one I need.
    You're the only one I see.
    Come on baby it's you.
    You're the one that gives your all.
    You're the one I can always call.
    When I need you make everything stop.
    Finally you put my love on top.

  • x
  • desc

    Beyoncé - Run the World

    4:51

    Beyoncé's official video for 'Run The World (Girls)'. Click to listen to Beyoncé on Spotify:

    As featured on 4. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Beyoncé
    Halo:
    Dance For You:
    Kitty Kat:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Beyoncé on YouTube:

    More great Classic RnB videos here:

    ---------

    Lyrics:

    Girls! We run this mother (yeah)
    Girls! We run this mother (yeah)
    Girls! We run this mother (yeah)
    Girls! We run this mother (yeah)
    Who run the world? Girls (girls)
    Who run the world? Girls (girls)
    Who run the world? Girls (girls)
    Who run the world? Girls (girls)
    Who run this mother? Girls
    Who run this mother? Girls

  • desc

    Beyoncé - Countdown

    3:33

    Beyoncé's official video for 'Countdown'. Click to listen to Beyoncé on Spotify:

    As featured on 4. Click to buy the track or album via iTunes:
    GooglePlay:
    Amazon:

    More from Beyoncé
    I Was Here:
    Crazy In Love:
    Me, Myself and I:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Beyoncé on YouTube:

    More great Global Hits videos here:

    ---------

    Lyrics:

    Oh, killing me softly and I'm still fallin'
    Still the one I need, I will always be with you
    Oh, you got me all gone, don't ever let me go
    Say it real loud if you fly
    If you leave me you're out of your mind
    My baby is a 10
    We dressing to the 9
    He pick me up we 8
    Make me feel so lucky 7
    He kiss me in his 6
    We be making love in 5
    Still the one I do this 4
    I'm trying to make a 3
    From that 2
    He still the 1

  • x
  • desc

    Beyoncé - Grown Woman

    4:25

    BEYONCÉ Platinum Edition. Available on iTunes: Available on Amazon: Box Set includes : 2 New Tracks . 4 New Remixes . 10 Live performances . 2015 Mini Calendar . 2 Photo Books . 17 Music Videos

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Listen to Beyoncé
    iTunes:
    Spotify:

  • desc

    Beyoncé - Sorry

    4:26

    ?LEMONADE the Visual Album Available Now! iTunes: Amazon.com: TIDAL: Director: Kahlil Joseph, Beyoncé Knowles Carter Producer: Onye Anyanwu Editor: Bill Yukich Production Designer: Hannah Beachler Stylist: Marni Senofonte Poetry Film Adaptation by: Warsan Shire

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Listen to Beyoncé
    iTunes:
    Spotify:

  • desc

    Beyoncé - Drunk in Love ft. JAY Z

    6:22

    BEYONCÉ Platinum Edition. Available on iTunes: Available on Amazon: Box Set includes : 2 New Tracks . 4 New Remixes . 10 Live performances . 2015 Mini Calendar . 2 Photo Books . 17 Music Videos Music video by Beyoncé feat. Jay Z performing Drunk in Love. (C) 2013 Columbia Records, a Division of Sony Music Entertainment

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Listen to Beyoncé
    iTunes:
    Spotify:

  • x
  • desc

    Beyoncé - Single Ladies

    3:19

    Beyoncé's official video for 'Single Ladies (Put a Ring on It)'. Click to listen to Beyoncé on Spotify:

    As featured on I Am... Sasha Fierce. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Beyoncé
    Love On Top:
    Dance For You:
    Naughty Girl:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Beyoncé on YouTube:

    More great Global Hits videos here:

    ---------

    Lyrics:

    All the single ladies (All the single ladies)
    All the single ladies (All the single ladies)
    All the single ladies (All the single ladies)
    All the single ladies
    Now put your hands up

    Up in the club, we just broke up
    I'm doing my own little thing
    You decided to dip but now you wanna trip
    Cause another brother noticed me
    I'm up on him, he up on me
    don't pay him any attention
    Cause I cried my tears, for three good years
    Ya can't be mad at me

    Cause if you liked it then you should have put a ring on it
    If you liked it then you should've put a ring on it
    Don't be mad once you see that he want it
    If you liked it then you should've put a ring on it

  • desc

    APES**T - THE CARTERS

    6:06

    EVERYTHING IS LOVE is Available Now:

    Beyoncé:





    JAY-Z:



    Roc Nation:



  • desc

    Beyoncé - Halo

    3:45

    Beyoncé's official video for 'Halo'. Click to listen to Beyoncé on Spotify:

    As featured on I Am... Sasha Fierce. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Beyoncé
    Flaws And All:
    Dance For You:
    Freakum Dress:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Beyoncé on YouTube:

    More great Global Hits videos here:

    ---------

    Lyrics:

    Remember those walls I built?
    Well, baby they're tumbling down
    And they didn't even put up a fight
    They didn't even make a sound
    I found a way to let you in
    But, I never really had a doubt
    Standing in the light of your halo
    I got my angel now

    It's like I've been awakened
    Every rule I had you breakin'
    It's the risk that I'm taking
    I ain't never gonna shut you out!

    Everywhere I'm looking now
    I'm surrounded by your embrace
    Baby, I can see your halo
    You know you're my saving grace
    You're everything I need and more
    It's written all over your face
    Baby, I can feel your halo
    Pray it won't fade away

  • desc

    Beyoncé - Best Thing I Never Had

    4:15

    Beyoncé's official video for 'Best Thing I Never Had'. Click to listen to Beyoncé on Spotify:

    As featured on 4. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Beyoncé
    I Was Here:
    Crazy In Love:
    Countdown:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Beyoncé on YouTube:

    More great Global Hits videos here:

    ---------

    Lyrics:

    What goes around comes back around...

    There was a time
    I thought, that you did everything right
    No lies, no wrong
    Boy I must've been out of my mind
    So when I think of the time that I almost loved you
    You showed your ass and I, I saw the real you

    Thank God you blew it
    I thank God I dodged the bullet
    I'm so over you
    So baby good lookin' out

    I wanted you bad
    I'm so through with that
    'Cause honestly you turned out to be the (best thing I never had)
    You turned out to be the (best thing I never had)
    And I'm gonna' always be the (best thing you never had)
    Oh yeah, I bet it sucks to be you right now

  • desc

    Beyoncé - Irreplaceable

    4:13

    Beyoncé's official video for 'Irreplaceable'. Click to listen to Beyoncé on Spotify:

    As featured on B'Day. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Beyoncé
    Halo:
    Ring The Alarm:
    Me, Myself and I:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Beyoncé on YouTube:

    More great Classic RnB videos here:

    ---------

    Lyrics:

    To the left, to the left
    To the left, to the left
    To the left, to the left

    Everything you own in the box to the left
    In the closet that's my stuff
    Yes, if I bought it, please don't touch
    And keep talking that mess that's fine
    But could you walk and talk at the same time
    And, it's my name that's on that jag
    So come move your bags, let me call you a cab

    Standing in the front yard
    Tellin' me, how I'm such a fool
    Talkin' 'bout, I'll never ever find a man like you
    You got me twisted

    You must not know about me, you must not know about me
    I could have another you in a minute
    Matter of fact, he'll be here in a minute, baby
    You must not know about me, you must not know about me
    I can have another you by tomorrow
    So don't you ever for a second get to thinking
    You're irreplaceable

  • desc

    J Balvin, Willy William, Beyoncé - Mi Gente

    3:31

    Todos os ganhos da participação da Beyoncé nesta música será revertido para instituições de caridade que ajudam os países afetados pelo furacão (Porto Rico, México e ilhas do Caribe). Para ajudar ou saber mais visite: Beyonce.com/reliefefforts.

    (C) 2017 Scorpio Music, under exclusive license to Universal Music Latin Entertainment / Republic (Columbia Records/Parkwood Ventures)

  • x
  • desc

    Beyoncé - Partition

    3:50

    BEYONCÉ Platinum Edition. Available on iTunes: Available on Amazon: Box Set includes : 2 New Tracks . 4 New Remixes . 10 Live performances . 2015 Mini Calendar . 2 Photo Books . 17 Music Videos Music video by Beyoncé performing Partition. (C) 2013 Columbia Records, a Division of Sony Music Entertainment

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Listen to Beyoncé
    iTunes:
    Spotify:

  • desc

    Beyoncé and Jay-Z - Drunk In Love / Swag Surfin / Diva / Clique / Everybody Mad On The Run 2 Philly

    10:44

  • desc

    Before I Let Go

    4:01

    Provided to YouTube by Sony Music Entertainment

    Before I Let Go (Homecoming Live Bonus Track) · Beyoncé

    HOMECOMING: THE LIVE ALBUM

    ℗ 2019 Parkwood Entertainment LLC, under exclusive license to Columbia Records, a Division of Sony Music Entertainment

    Released on: 2019-04-16

    Composer, Lyricist: Frankie Beverly
    Director, Executive Producer, Misc. Prod., Producer: Beyoncé Knowles-Carter
    Misc. Prod., Producer: Derek Dixie
    Composer, Lyricist: Larry Blackmon
    Composer, Lyricist: Tomi Jenkins
    Composer, Lyricist: Tay Keith
    Composer, Lyricist: Jerome Temple

    Auto-generated by YouTube.

  • desc

    Cadillac Records - Id Rather Go Blind

    4:42

  • desc

    Beyoncé - Crazy In Love ft. JAY Z

    3:56

    Beyoncé's official video for 'Crazy In Love'. Click to listen to Beyoncé on Spotify:

    As featured on Dangerously In Love. Click to buy the track or album via iTunes: ?IQid=BeyCIL
    Google Play:
    Amazon:

    More from Beyoncé
    I Was Here:
    Best Thing I Never Had:
    Countdown:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Beyoncé on YouTube:

    More great Global Hits videos here:

    ---------

    Lyrics:

    I look and stare so deep in your eyes,
    I touch on you more and more every time,
    When you leave I'm begging you not to go,
    Call your name two or three times in a row,
    Such a funny thing for me to try to explain,
    How I'm feeling and my pride is the one to blame.
    'Cause I know I don't understand,
    Just how your love can do what no one else can.

    Got me looking so crazy right now, your love's
    Got me looking so crazy right now (in love)
    Got me looking so crazy right now, your touch
    Got me looking so crazy right now (your touch)
    Got me hoping you'll page me right now, your kiss
    Got me hoping you'll save me right now
    Looking so crazy in love's,
    Got me looking, got me looking so crazy in love.

  • x
  • desc

    Beyoncé - Move Your Body

    4:18

    SUBSCRIBE FOR MORE !

    With this video Beyoncé fighting obesity in much of the United States and encourages people to do more for their health.SRIBE FOR MORE !

    With this video Beyoncé fighting obesity in much of the United States and encourages people to do more for their health.

  • desc

    Beyoncé - Say My Name

    2:19

    Beyoncé's official live video for 'Say My Name'. Click to listen to Beyoncé on Spotify:

    As featured on the Destiny's Child album The Writing's On The Wall. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Beyoncé
    I Was Here:
    Crazy In Love:
    Countdown:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Beyoncé onYouTube:

    More great Global Hits videos here:

    ---------

    Lyrics:

    Say my name, say my name
    When no one is around you,
    Say baby I love you
    If you ain't runnin'game
    Say my name, say my name
    You actin' kinda shady,
    Ain't callin' me baby
    Why the sudden change?

    Say my name, say my name
    If no one is around you,
    Say baby I love you
    If you ain't runnin' game
    Say my name, say my name
    You actin' kinda shady,
    Ain't callin' me baby
    Better say my name

  • desc

    Beyoncé - Dance for You

    5:15

    Beyoncé's official video for 'Dance For You'. Click to listen to Beyoncé on Spotify:

    As featured on 4. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Beyoncé
    I Was Here:
    Crazy In Love:
    Me, Myself and I:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Beyoncé on YouTube:

    More great Global Hits videos here:

    ---------

    Lyrics:

    I just wanna show you how much I appreciate you, yes
    Wanna show you how much I'm dedicated to you, yes
    Wanna show you how much I will forever be true, yes
    Wanna show you how much you got your girl feeling good, oh, yes
    Wanna show you how much, how much you understood, oh, yes
    Wanna show you how much I value what you say,
    Not only are you loyal, you're patient with me babe, oh, yes
    Wanna show you how much I really care about your heart,
    Wanna show you how much I hate being apart, oh, yes
    Show you, show you, show you, till you through with me,
    I wanna keep it how it is so you can never say how it used to be!

    Loving you is really all that's on my mind
    And I can't help but to think about it day and night,
    I wanna make that body rock
    Sit back and watch!

    Tonight I'm gonna dance for you, oh-oh

  • desc

    Beyoncé - 1+1

    4:29

    Beyoncé's official live video for '1+1'. Click to listen to Beyoncé on Spotify:

    As featured on 4. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Beyoncé
    I Was Here:
    Crazy In Love:
    Countdown:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Beyoncé on YouTube:

    More great Classic RnB videos here:

    ---------

    Lyrics:

    If I ain't got nothing
    I got you
    If I ain't got something (I don't give a damn)
    'Cause I got it with you
    I don't know much about algebra (but I know)
    One plus one equals two
    And it's me and you
    That's all we'll have when the world is through ('cause baby)

    We ain't got nothing without love
    Darling you got enough for the both of us (so come on baby)

    Make love to me
    When my days look low
    Pull me in close and don't let me go
    Make love to me
    So when the world's at war
    Let our love heal us all (right now baby)

  • desc

    Beyoncé - Pretty Hurts

    7:05

    BEYONCÉ Platinum Edition. Available on iTunes: Available on Amazon: Box Set includes : 2 New Tracks . 4 New Remixes . 10 Live performances . 2015 Mini Calendar . 2 Photo Books . 17 Music Videos Additional Music Score by Elad Marish, Swell Music + Sound Music video by Beyoncé performing Pretty Hurts. (C) 2013 Columbia Records, a Division of Sony Music Entertainment

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Listen to Beyoncé
    iTunes:
    Spotify:

  • desc

    Beyoncé - Before I Let Go

    4:02

  • desc

    Destinys Child - Say My Name

    4:00

    “Say My Name” by Destiny’s Child
    Listen to Destiny’s Child:

    With a string of hits ranging from the self-reliant “Bills, Bills, Bills” to the jelly-celebrating “Bootylicious,” Destiny’s Child brought a fiercely strong brand of femininity to the pop charts—and made stars out of key members Michelle Williams, Kelly Rowland and Beyoncé Knowles.

    Subscribe to the Destiny’s Child YouTube Channel:

    Follow Destiny’s Child:
    Facebook:
    Instagram:
    Twitter:
    Website:
    Spotify:
    YouTube:

    Lyrics:
    Say my name, say my name
    If no one is around you
    Say baby I love you
    If you ain't runnin' game
    Say my name, say my name
    You actin' kinda shady
    Ain't callin' me baby
    Why the sudden change
    Say my name, say my name
    If no one is around you
    Say baby I love you
    If you ain't runnin' game
    Say my name, say my name
    You actin' kinda shady
    Ain't callin' me baby
    Why the sudden change
    Any other day
    I would call and you would say
    Baby how's your day
    But today, it ain't the same
    Every other word
    Is uh-huh yeah okay
    Could it be that you
    Are at the crib with another lady
    If you took it there
    First of all, let me say
    I am not the one
    To sit around, and be played
    So prove yourself to me
    I am the girl that you claim
    Why don't you say the thangs
    That you said to me yesterday
    I know you say that I am assuming things
    Something's going down that's the way it seems
    Shouldn't be the reason why you're acting strange
    If nobody's holding you back from me
    Cause I know how you usually do
    When you say everything to me times two
    Why can't you just tell the truth
    If somebody's there then tell me who
    Say my name, say my name
    If no one is around you
    Say baby I love you
    If you ain't runnin' game
    Say my name, say my name
    You actin' kinda shady
    Ain't callin' me baby
    Why the sudden change
    Say my name, say my name
    If no one is around you
    Say baby I love you
    If you ain't runnin' game
    Say my name, say my name
    You actin' kinda shady
    Ain't callin' me baby
    Why the sudden change
    What is up with this
    Tell the truth, who you with
    How would you like it if
    I came over with my clique
    Don't try to change it now
    See you gotta bounce
    When two seconds ago
    You said you just got in the house
    It's hard to believe that you
    Are at home, by yourself
    When I just heard the voice
    Heard the voice of someone else
    Just this question why
    Do you feel you gotta lie
    Gettin' caught up in your game
    When you can not say my name
    I know you say that I am assuming things
    Something's going down that's the way it seems
    Shouldn't be the reason why you're acting strange
    If nobody's holding you back from me
    Cause I know how you usually do
    When you say everything to me times two
    Why can't you just tell the truth
    If somebody's there then tell me who
    Say my name, say my name
    If no one is around you
    Say baby I love you
    If you ain't runnin' game
    Say my name, say my name
    You actin' kinda shady
    Ain't callin' me baby
    Why the sudden change
    Say my name, say my name
    If no one is around you
    Say baby I love you
    If you ain't runnin' game
    Say my name, say my name
    You actin' kinda shady
    Ain't callin' me baby
    Why the sudden change
    I know you say that I am assuming things
    Something's going down that's the way it seems
    Shouldn't be the reason why you're acting strange
    If nobody's holding you back from me
    Cause I know how you usually do
    When you say everything to me times two
    Why can't you just tell the truth
    If somebody's there then tell me who
    (Chorus x2)

    #DestinysChild #Pop #GirlGroup

  • desc

    Beyoncé - Diva

    4:07

    Beyoncé's official video for 'Diva'. Click to listen to Beyoncé on Spotify:

    As featured on I Am... Sasha Fierce. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Beyoncé
    I Was Here:
    Dance For You:
    Me, Myself and I:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Beyoncé on YouTube:

    More great Global Hits videos here:

    ---------

    Lyrics:

    I'm a, I'm a, a diva, hey
    I'm a, I'm a
    Na, na, na, diva is a female version of a hustler
    Of a hustler, of a, of a hustler
    Na, na, na, diva is a female version of a hustler
    Of a hustler, of a, of a hustler
    Stop the track, let me state facts
    I told you give me a minute and I'll be right back
    Fifty million round the world
    And they said that I couldn't get it
    I done got so sick and filthy with Benji's, I can't spend
    How you gone be talkin' shit?
    You act like I just got up in it
    Been the number one diva in this game for a minute

  • desc

    Beyoncé - All Night

    6:22

    LEMONADE the Visual Album Available Now! iTunes: Amazon.com: TIDAL:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Listen to Beyoncé
    iTunes:
    Spotify:

  • desc

    Beyoncé - Ego

    3:55

    Vídeo alternativo da canção Ego da Beyoncé com legendas em português. Clique para ouvir no Spotify:

    É uma faixa do terceiro álbum da cantora, I Am... Sasha Fierce. Clique para comprar a faixa ou álbum no Itunes:

    Mais canções legendadas da Bey:

    Halo:
    Diva:
    Best Thing I Never Had :
    Sweet Dreams:
    Flaws And All:

    Siga Beyoncé

    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Inscreva-se no canal oficial da diva aqui no youtube:

    ---------

    Letra original:

    Aw, baby, how you doing?
    You know I'm gonna cut right to the chase, huh?
    Some women were made
    But me, myself?
    I like to think that I was created
    For a special purpose
    You know?
    What's more special than YOU?
    You feel me?

    It's on, baby let's get lost
    You don't need to call in to work 'cause you're the boss
    For real, want you to show me how you feel
    I consider myselflucky, that's a big deal
    Why?
    Well, you got the key to my heart
    But you ain't gonna need it
    I'd rather you open up my body
    And show me secrets you didn't know was inside
    No need for me to lie

    It's too big (big)
    It's too wide (wide)
    It's too strong (strong)
    It won't fit (fit)
    It's too much (much)
    It's too tough (tough)
    He talk like this 'cause he can back it up
    He got a big ego
    Such a huge ego
    I love his big ego
    It's too much
    He walk like this 'cause he can back it up

    Beyoncé Ego (Version 3) traduzido para o Português.

  • desc

    Beyoncé - Me, Myself and I

    4:02

    Beyoncé's official music video for 'Me, Myself and I'. Click to listen to Beyoncé on Spotify:

    As featured on Dangerously in Love. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Beyoncé
    Crazy In Love:
    Best Thing I Never Had:
    Countdown:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Beyoncé on YouTube:

    More great Global Hits videos here:

    ---------

    Lyrics:

    I can't believe I believed
    Everything we had would last
    So young and naive for me to think
    She was from your past
    Silly of me to dream of
    One day having your kids
    Love is so blind
    It feels right when it's wrong

    I can't believe I fell for your schemes
    I'm smarter than that
    So young and naive to believe that with me
    You're a changed man
    Foolish of me to compete
    When you cheat with loose women
    It took me some time but now I moved on

    Cuz I realized I got
    Me myself and I
    That's all I got in the end
    That's what I found out
    And it ain't no need to cry
    I took a vow that from now on
    I'm gonna be my own best friend

  • desc

    Beyoncé - If I Were A Boy

    5:05

    Beyoncé's official video for 'If I Were A Boy'. Click to listen to Beyoncé on Spotify:

    As featured on I Am... Sasha Fierce. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Beyoncé
    Flaws And All:
    Dance For You:
    Freakum Dress:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Beyoncé on YouTube:

    More great Classic RnB videos here:

    ---------

    Lyrics:

    If I were a boy
    Even just for a day
    I'd roll outta bed in the morning
    And throw on what I wanted and go
    Drink beer with the guys
    And chase after girls
    I'd kick it with who I wanted
    And I'd never get confronted for it.
    'Cause they'd stick up for me.

    If I were a boy
    I think I could understand
    How it feels to love a girl
    I swear I'd be a better man.
    I'd listen to her
    'Cause I know how it hurts
    When you lose the one you wanted
    'Cause he's taken you for granted
    And everything you had got destroyed

  • desc

    Beyoncé - Deja Vu ft. Jay-Z

    4:02

    Beyoncé's official video for 'Deja Vu' ft. Jay-Z. Click to listen to Beyoncé on Spotify:

    As featured on B'Day. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Beyoncé
    He Still Loves Me:
    Upgrade U:
    Suga Mama:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Beyoncé on YouTube:

    More great Classic RnB videos here:

    ---------

    Lyrics:

    I used to run base like Juan Pierre
    Now I run the bass hi hat and the snare
    I used to bag girls like Birkin Bags
    Now I bag B ([Beyonce:] Boy you hurtin' that)
    Brooklyn Bay where they birthed me at
    Now I be everywhere, the nerve of rap
    The audacity to have me whipping curtains back
    Me and B, she about to sting
    Stand back

    Baby seems like everywhere I go
    I see you, from your eyes, your smile
    It's like I breathe you, helplessly I reminisce
    Don't want to compare nobody to you

    Boy, I try to catch myself
    But I'm out of control
    Your sexiness is so appealing
    I can't let it go
    Oh

    Know that I can't get over you
    'Cause everything I see is you
    And I don't want no substitute
    Baby I swear it's Deja Vu
    Know that I can't get over you
    'Cause everything I see is you
    And I don't want no substitute
    Baby I swear it's Deja Vu

  • desc

    Beyoncé - Party ft. J. Cole

    3:41

    Beyoncé's official video for 'Party' ft. J. Cole. Click to listen to Beyoncé on Spotify:

    As featured on 4. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Beyoncé
    He Still Loves Me:
    Check On It:
    Suga Mama:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Beyoncé on YouTube:

    More great Global Hits videos here:

    ---------

    Lyrics:

    You a bad girl and your friends bad too, oh
    We got the swag sauce, she drippin' swagu
    You a bad girl and your friends bad too, oh
    We got the swag sauce, she drippin' swagu

    I may be young, but I'm ready
    To give you all my love
    I told my girls you can get it
    Don't slow it down, just let it go

    So in love
    I'll give it all away
    Just don't tell nobody tomorrow
    So tonight
    I'll do it every way
    Speakers knockin' till the morning light

    'Cause we like to party-y-y-y-y-y-y
    'Cause we like to party-y-y-y-y-y-y

  • desc

    Beyoncé - Sweet Dreams

    4:02

    Beyoncé's official video for 'Sweet Dreams'. Click to listen to Beyoncé on Spotify:

    As featured on I Am... Sasha Fierce. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Beyoncé
    Love On Top:
    Dance For You:
    Naughty Girl:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Beyoncé on YouTube:

    More great Global Hits videos here:

    ---------

    Lyrics:
    Turn the lights on
    Every night I rush to my bed
    With hopes that maybe I'll get a chance to see you
    When I close my eyes I'm going out of my head
    Lost in a fairytale, can you hold my hands and be my guide?
    Clouds filled with stars cover your skies
    And I hope it rains, you're the perfect lullaby
    What kinda dream is this?
    You could be a sweet dream or a beautiful nightmare
    Either way I don't wanna wake up from you
    (Turn the lights on)
    Sweet dream or a beautiful nightmare
    Somebody pinch me, your love's too good to be true
    (Turn the lights on)

  • desc

    Beyoncé - Ego

    3:50

    Beyoncé's official video for 'Ego'. Click to listen to Beyoncé on Spotify:

    As featured on I Am... Sasha Fierce. Click to buy the track or album via iTunes:
    GooglePlay:
    Amazon:

    More from Beyoncé
    Ring The Alarm:
    Best Thing I Never Had:
    Countdown:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Beyoncé on YouTube:

    More great Classic RnB videos here:

    ---------

    Lyrics:

    Aw, baby, how you doing?
    You know I'm gonna cut right to the chase, huh?
    Some women were made
    But me, myself?
    I like to think that I was created
    For a special purpose
    You know?
    What's more special than YOU?
    You feel me?

    It's on, baby let's get lost
    You don't need to call in to work 'cause you're the boss
    For real, want you to show me how you feel
    I consider myselflucky, that's a big deal
    Why?
    Well, you got the key to my heart
    But you ain't gonna need it
    I'd rather you open up my body
    And show me secrets you didn't know was inside
    No need for me to lie

    It's too big (big)
    It's too wide (wide)
    It's too strong (strong)
    It won't fit (fit)
    It's too much (much)
    It's too tough (tough)
    He talk like this 'cause he can back it up
    He got a big ego
    Such a huge ego
    I love his big ego
    It's too much
    He walk like this 'cause he can back it up

  • desc

    Beyoncé, Shakira - Beautiful Liar

    3:28

    Beyoncé's official video for 'Beautiful Liar' ft. Shakira. Click to listen to Beyoncé on Spotify:

    As featured on B'Day. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Beyoncé
    Halo:
    Video Phone:
    Me, Myself and I:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Beyoncé on YouTube:

    More great Classic RnB videos here:

    ---------

    Lyrics:

    Ay, Ay, Ay
    Nobody likes being played
    Beyonce, Beyonce
    Shakira, Shakira (hey)

    He said I'm worth it, his one desire
    I know things about 'em that youwouldn't wanna read about
    He kissed me, his one and only, (yes) beautiful Liar
    Tell me how you tolerate the things that you just found out about

    You never know
    Why are we the ones who suffer
    I have to let go
    He won't be the one to cry

    (Ay) Let's not kill the karma
    (Ay) Let's not start a fight
    (Ay) It's not worth the drama
    For a beautiful liar

  • desc

    Beyoncé - Haunted

    5:22

    BEYONCÉ Platinum Edition.
    Available on iTunes:
    Available on Amazon:
    Box Set includes : 2 New Tracks . 4 New Remixes . 10 Live performances . 2015 Mini Calendar . 2 Photo Books . 17 Music Videos

    Music video by Beyoncé performing Haunted. (C) 2013 Columbia Records, a Division of Sony Music Entertainment

  • desc

    Beyoncé - Ring The Alarm

    3:30

    Beyoncé's official video for 'Ring The Alarm'. Click to listen to Beyoncé on Spotify:

    As featured on B'Day. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Beyoncé
    I Was Here:
    Crazy In Love:
    Countdown:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Beyoncé on YouTube:

    More great Classic RnB videos here:

    ---------

    Lyrics:

    Ring the alarm
    I been through this too long
    But I'll be damned if I see another chick on your arm
    Won't you ring the alarm?
    I been through this too long
    But I'll be damned if I see another chick on your arm

    She gon' be rockin' chinchilla coats
    If I let you go
    Getting the house off the coast
    If I let you go
    She gon' take everything I own
    If I let you go
    I can't let you go
    Damn, if I let you go
    She gon' rock them VVS stones
    If I let you go
    Couped in the 'bach or the Rolls
    If I let you go
    She gon' profit everything I taught
    If I let you go
    I can't let you go
    Damn, if I let you go

  • desc

    Beyoncé - XO

    3:37

    BEYONCÉ Platinum Edition. Available on iTunes: Available on Amazon: Box Set includes : 2 New Tracks . 4 New Remixes . 10 Live performances . 2015 Mini Calendar . 2 Photo Books . 17 Music Videos Music video by Beyoncé performing XO. (C) 2013 Columbia Records, a Division of Sony Music Entertainment

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Listen to Beyoncé
    iTunes:
    Spotify:

  • desc

    Beyoncé - Check On It ft. Bun B, Slim Thug

    3:30

    Beyoncé's official video for 'Check On It' ft. Bun B and Slim Thug. Click to listen to Beyoncé on Spotify:

    As featured on B'Day. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Beyoncé
    He Still Loves Me:
    Beautiful Liar:
    Suga Mama:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Beyoncé on YouTube:

    More great Classic RnB videos here:

    ---------

    Lyrics:

    You need to stop playing round with all them clowns and the wangstas
    Good girls gotta get down with them gangstas
    Go head girl put some back and some neck up on it
    While I stand up in the background and check up on it

    Oh boy you looking like you like what you see
    Won't you come over and check up on it, I'm gon' let you work up on it
    Ladies let em check up on it, watch it while he check up on it
    Dip it, pop it, twerk it, stop it, check on me tonight

  • desc

    Beyoncé - Upgrade U ft. Jay-Z

    4:33

    Beyoncé's official video for 'Upgrade U' ft. Jay-Z. Click to listen to Beyoncé on Spotify:

    As featured on B'Day. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Beyoncé
    He Still Loves Me:
    Check On It:
    Suga Mama:

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Beyoncé on YouTube:

    More great Global Hits videos here:

    ---------

    Lyrics:

    Yeah B,
    Talk your shit (partner let me upgrade you)
    How you're gonna upgrade me
    What's higher than number one
    You know I used to beat that block
    Now I be's the block (partner let me upgrade you)

    I hear you be the block
    But I'm the lights that keep the streets on
    Notice you the type that like to keep them on a
    Leash though
    I'm known to walk alone
    But I'm alone for a reason
    Sending me a drink ain't appeasing
    Believe me
    Come harder this won't be easy
    Don't doubt yourself trust me you need me
    This ain't a shoulder with a chip or an ego
    But what you think they all mad at me for

  • desc

    Beyoncé - Before I Let Go

    4:06

    Follow Me On Instagram @OfficialYoungRB_ & Twitter @OfficialYoungRB & Snapchat @MusicPlug985

  • desc

    Beyoncé - Jealous

    3:27

    BEYONCÉ Platinum Edition.
    Available on iTunes:
    Available on Amazon:
    Box Set includes : 2 New Tracks . 4 New Remixes . 10 Live performances . 2015 Mini Calendar . 2 Photo Books . 17 Music Videos

    Music video by Beyoncé performing Jealous. (C) 2013 Columbia Records, a Division of Sony Music Entertainment

  • desc

    Beyoncé - Yoncé

    2:03

    BEYONCÉ Platinum Edition. Available on iTunes: Available on Amazon: Box Set includes : 2 New Tracks . 4 New Remixes . 10 Live performances . 2015 Mini Calendar . 2 Photo Books . 17 Music Videos Music video by Beyoncé performing Yoncé. (C) 2013 Columbia Records, a Division of Sony Music Entertainment

    Follow Beyoncé
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Listen to Beyoncé
    iTunes:
    Spotify:

  • desc

    Beyoncé - Listen Official First Video

    3:51

    Music video by Beyoncé performing Listen. Official Soundtrack by 'Dreamgirls' movie.

  • desc

    Beyoncé - Before I Let Go

    3:59

    This is Beyoncé's song Before I Let Go, from the album HOMECOMING: THE LIVE ALBUM.
    Note: I do not own this song, I obtained it legally.
    Copyright 2019 Parkwood, Columbia Records. All rights reserved.

    Lyrics:

    [Intro]
    What they say?
    The world
    (Tay Keith, **** these ****** up)

    [Verse 1]
    You make me happy
    This you can bet, yeah
    It's clear right beside me, yeah
    And I won't forget
    And I really love you
    You should know
    I wanna make sure I'm right, boy
    Before I let go
    Now, we had our good times
    That we can say
    We hurted each other, yeah
    And, boy, it's a shame
    I won't be foolish, no
    I wanna know
    I wanna make sure I'm bright, boy
    Before I let go
    Yeah, uh, yeah, yeah

    [Chorus]
    You know, I thank God sun rises and shines on you
    You know there's nothing, nothin', nothin' I would not do, oh
    Before I let you go, woah
    I would never, never, never, never, never, never, never, never
    Let you go before I go

    [Verse 2]
    I pull up to Coachella (Pull up)
    In boots with the goose feathers (Pull up)
    I brought the squad with me (I got the squad)
    Black on black bandanas, I (I got the squad)
    Dussé and Champagne (Champagne)
    I did the damn thing (I did the damn thing)
    Dirty Diana (Dirty Diana)
    Singin' and dancin' all in the rain (Woo)
    Ooh (To the left)
    I just wanna have a good time (Turn around)
    Turn around, kick, then slide
    And twirl that ass to the right, now
    Ooh, bunny hop, bunny hop, drop, pop
    Cross your legs, turn around and clap
    Shuffle to the left, let's glide now
    Ooh, drop it down, drop it down low, low
    Low, low, low to the floor, floor
    Bring it up, clap, then roll, roll
    Step on 'em, step on 'em, step on 'em, step
    Step on 'em, kick on 'em, stomp, then you step
    Swag the right, surf the left
    Work the middle 'til it hurt a little

    [Outro]
    (Oh, woah, woah, woah, woah, woah, oh)
    Before I let, before I let, b-b-before I let go
    (Oh, woah, woah, woah, woah, woah, oh)
    Before I let, before I let, b-b-before I let go

  • desc

    Beyoncé ft. Donald Glover - Can You Feel The Love Tonight The Lion King

    2:01

    #TheLionKing

  • desc

    Beyoncé - Intro Crazy In Love / Freedom / Lift every voice and sing / Formation Coachella Weekend 1

    17:17

  • desc

    Beyoncé - Mine ft. Drake

    5:00

    BEYONCÉ Platinum Edition.
    Available on iTunes:
    Available on Amazon:
    Box Set includes : 2 New Tracks . 4 New Remixes . 10 Live performances. 2015 Mini Calendar . 2 Photo Books . 17 Music Videos

    Music video by Beyoncé performing Mine. (C) 2013 Columbia Records, a Division of Sony Music Entertainment

Shares

x

Check Also

Menu