Genre Station of Happy

  • x
  • desc

    Katy Perry - Roar

    4:30

    Get “Roar” from Katy Perry’s ‘PRISM’:
    WITNESS: The Tour tickets available now!

    Official music video for Katy Perry's Roar brought to you in Junglescope directed by Grady Hall & Mark Kudsi and produced by Javier Jimenez, Danny Lockwood, Patrick Nugent, Derek Johnson and Oualid Mouaness.

    Follow Katy:






    Lyrics:
    I used to bite my tongue and hold my breath
    Scared to rock the boat and make a mess
    So I sit quietly
    Agree politely

    I guess that I forgot I had a choice
    I let you push me past the breaking point
    I stood for nothing
    So I fell for everything

    (Pre-Chorus)
    You held me down but I got up
    Already brushing off the dust
    You hear my voice, you hear that sound
    Like thunder, gonna shake the ground

    You held me down but I got up
    Get ready ’cause I’ve had enough
    I see it all, I see it now

    (Chorus)
    I got the eye of the tiger, a fighter
    Dancing through the fire
    ‘Cause I am a champion
    And you’re gonna hear me roar

    Louder, louder than a lion
    ‘Cause I am a champion
    And you’re gonna hear me roar
    You’re gonna hear me roar

    Now I’m floating like a butterfly
    Stinging like a bee, I earned my stripes
    I went from zero
    To my own hero

    (Pre-Chorus)
    You held me down but I got up
    Already brushing off the dust
    You hear my voice, you hear that sound
    Like thunder, gonna shake the ground

    You held me down but I got up
    Get ready ’cause I’ve had enough
    I see it all, I see it now

    (Chorus)
    I got the eye of the tiger, a fighter
    Dancing through the fire
    ‘Cause I am a champion
    And you’re gonna hear me roar

    Music video by Katy Perry performing Roar. (C) 2013 Capitol Records, LLC

  • desc

    Abba - Dancing Queen

    3:52

    Listen to ABBA:

    Follow ABBA
    Facebook:
    Instagram:

    Read More About ABBA:

    (Benny Andersson, Björn Ulvaeus and Stig Anderson)
    © 1974 Polar Music International AB
    Published by: Universal/Union Songs AB
    Video produced by: Lasse Hallström

  • x
  • desc

    Britney Spears - Stronger

    3:37

    Britney Spears' official music video for 'Stronger'. Click to listen to Britney Spears on Spotify:

    As featured on The Essential Britney Spears. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Britney Spears
    Make Me... Ft. G Eazy:
    Criminal:
    I Wanna Go:
    Hold It Against Me:

    Follow Britney Spears
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:
    Tumblr:

    Subscribe to Britney Spears on YouTube:

    More great nineties videos here:

    ---------

    Lyrics:

    Ooh hey, yeah

    Hush, just stop
    There's nothing you can do or say, baby
    I've had enough
    I'm not your property as from today, baby
    You might think that I won't make it on my own
    But nowI'm.

    Stronger than yesterday
    Now it's nothing but my way
    My lonliness ain't killing me no more
    I'm stronger

  • desc

    Natasha Bedingfield - Unwritten

    3:47

    Natasha Bedingfield's official music video for 'Unwritten (US Version)'. Click to listen to Natasha Bedingfield on Spotify:



    As featured on Unwritten. Click to buy the track or album via iTunes:

    Google Play:

    Amazon:

    Stream more music from Natasha Bedingfield here:



    More from Natasha Bedingfield

    Love Like This:

    Pocketful of Sunshine:

    Hope:



    More great 00's videos here:



    Follow Natasha Bedingfield

    Website:

    Facebook:

    Twitter:

    Instagram:



    Subscribe to Natasha Bedingfield on YouTube:



    ----------



    Lyrics:



    I am unwritten,can't read my mind,I'm undefined

    I'm just beginning,the pen's in my hand,ending unplanned



    Staring at the blank page before you

    Open up the dirty window

    Let the sun illuminate the words that you could not find



    Reaching for something in the distance

    So close you can almost taste it

    Release your inhibitions

    Feel the rain on your skin

    No one else can feel it for you

    Only you can let it in

    No one else,no one else

    Can speak the words on your lips

    Drench yourself in words unspoken

    Live your life with arms wide open

    Today is where your book begins

    The rest is still unwritten

  • desc

    Queen - We Are The Champions

    3:11

    Subscribe to the Official Queen Channel Here

    Taken from News Of The World, 1977.

    Queen - 'We Are The Champions'

    Click here to buy the DVD with this video at the Official Queen Store:


    The official 'We Are The Champions' music video. Taken from Queen - 'Greatest Video Hits 1'.

  • x
  • desc

    Glee- Imagine

    2:25

    i do not own the song
    used for entertainment only

  • desc

    Queen - Another One Bites the Dust

    3:43

    Subscribe to the Official Queen Channel Here

    Taken from The Game, 1980.

    Queen - 'Another One Bites the Dust'

    Click here to buy the DVD with this video at the Official Queen Store:


    The official 'Another One Bites the Dust' music video. Taken from Queen - 'Greatest Video Hits 1'.

  • desc

    Selena Gomez & The Scene - Who Says

    3:21

    Get REVIVAL, out now:

    Get exclusive REVIVAL merchandise bundles:

    Sign up for updates:

    Facebook --
    Twitter --
    Instagram —
    Official Site --
    Best of Selena Gomez:
    Subscribe here:

  • desc

    Bruno Mars - Just The Way You Are OFFICIAL VIDEO

    4:02

    Moonshine Jungle Tour 2014 tickets and more info:


    Available now on iTunes!
    New single Locked Out Of Heaven available now on iTunes!

    © 2011 WMG. The official music video for 'Just The Way You Are' by Bruno Mars from doo-wops and hooligans - available now on Elektra Records!

    Directed by Ethan Lader
    Inspired by the artwork of Erika Iris Simmons

    Connect with Bruno:





    Get 'Unorthodox Jukebox' on iTunes


    Follow Bruno on Spotify:

    LYRICS
    Oh, her eyes, her eyes, make the stars look like they're not shining
    Her hair, her hair, falls perfectly without her trying
    She's so beautiful, and I tell her every day

    Yeah, I know, I know, when I compliment her she won't believe me
    And it's so, it's so, sad to think that she don't see what I see
    But every time she asks me do I look ok, I say

    When I see your face, there's not a thing that I would change
    Cause you're amazing, just the way you are
    And when you smile, the whole world stops and stares for a while
    Because girl you're amazing, just the way you are. Yeah.

    Her lips, her lips, I could kiss them all day if she let me
    Her laugh, her laugh, she hates but I think it's so sexy
    She's so beautiful, and I tell her every day

    Oh, you know, you know, you know, I'd never ask you to change
    If perfect's what you're searching for then just stay the same
    So, don't even bother asking if you look ok
    You know I'll say

    When I see your face, there's not a thing that I would change
    Cause you're amazing, just the way you are
    And when you smile, the whole world stops and stares for a while
    Because girl you're amazing, just the way you are
    The way you are, the way you are
    Girl you're amazing, just the way you are

    When I see your face, there's not a thing that I would change
    Cause you're amazing, just the way you are
    And when you smile, the whole world stops and stares for a while
    Cause girl you're amazing, just the way you are. Yeah.

  • x
  • desc

    Bruno Mars - The Lazy Song OFFICIAL VIDEO

    3:29

    Moonshine Jungle Tour 2014 tickets and more info:


    Available now on iTunes!

    © 2011 WMG. The official music video for 'The Lazy Song' by Bruno Mars from doo-wops and hooligans - available now on Elektra Records!

    Directed by Bruno Mars and Cameron Duddy
    Choreographed and Performed by Poreotics:

    Connect with Bruno:





    Get 'Unorthodox Jukebox' on iTunes


    Follow Bruno on Spotify


    LYRICS
    Today I don't feel like doing anything
    I just wanna lay in my bed
    Don't feel like picking up my phone
    So leave a message at the tone
    'Cause today I swear I'm not doing anything.

    Uh!
    I'm gonna kick my feet up
    Then stare at the fan
    Turn the TV on, throw my hand in my pants
    Nobody's gonna tell me I can't

    I'll be lounging on the couch,
    Just chillin' in my snuggie
    Click to MTV, so they can teach me how to dougie
    'Cause in my castle I'm the freaking man

    Oh, yes I said it
    I said it
    I said it 'cause I can

    Today I don't feel like doing anything
    I just wanna lay in my bed
    Don't feel like picking up my phone
    So leave a message at the tone
    'Cause today I swear I'm not doing anything

    Nothing at all!
    Ooh, hoo, ooh, hoo, ooh, ooh-ooh
    Nothing at all
    Ooh, hoo, ooh, hoo, ooh, ooh-ooh

    Tomorrow I'll wake up, do some P90X
    Meet a really nice girl, have some really nice sex
    And she's gonna scream out: 'This is Great' (Oh my God, this is great)
    Yeah

    I might mess around, get my college degree
    I bet my old man will be so proud of me
    But sorry pops, you'll just have to wait
    Haha

    Oh, yes I said it
    I said it
    I said it 'cause I can

    Today I don't feel like doing anything
    I just wanna lay in my bed
    Don't feel like picking up my phone
    So leave a message at the tone
    'Cause today I swear I'm not doing anything

    No, I ain't gonna comb my hair
    'Cause I ain't going anywhere
    No, no, no, no, no, no, no, no, no
    I'll just strut in my birthday suit
    And let everything hang loose
    Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

    Ooh
    Today I don't feel like doing anything
    I just wanna lay in my bed
    Don't feel like picking up my phone
    So leave a message at the tone
    'Cause today I swear I'm not doing anything

    Nothing at all
    Nothing at all
    Nothing at all

    Comic Chimp Mask used by permission of Easter Unlimited, Inc. / FunWorld Div. All Rights Reserved. Copyright 2009.

  • desc

    Taylor Swift - Shake It Off

    4:02

    Taylor’s new release 1989 is Available Now featuring the hit single “Shake It Off” and her latest single “Blank Space”.



    Music video by Taylor Swift performing Shake It Off. (C) 2014 Big Machine Records, LLC.

  • desc

    MIKA - Big Girl

    3:11

    Pre-Order MIKA's forthcoming album 'The Origin Of Love', featuring new single 'Celebrate' here
    Order the album on ITunes here:

    Follow MIKA:
    Facebook:
    Twitter:
    Website:
    Youtube:

    Music video by MIKA performing Big Girl (You Are Beautiful). (C) 2007 Casablanca Music, LLC
    Best of MIKA:
    Subscribe here:

  • desc

    Ashlee Simpson - L.O.V.E.

    2:41

    Music video by Ashlee Simpson performing L.O.V.E.. (C) 2005 Geffen Records

  • desc

    Katy Perry - Firework

    3:54

    Get “Firework” from Katy Perry’s ‘Teenage Dream’:
    WITNESS: The Tour tickets available now!

    Directed by Dave Myers and Produced by Robert Bray & Danny Lockwood

    Follow Katy:






    Lyrics:
    Do you ever feel
    Like a plastic bag
    Drifting through the wind
    Wanting to start again
    Do you ever feel
    Feel so paper-thin
    Like a house of cards
    One blow from caving in
    Do you ever feel
    Already buried deep
    Six feet under
    Screams but no one seems to hear a thing
    Do you know that there’s
    Still a chance for you
    ‘Cause there’s a spark in you

    You just gotta
    Ignite the light
    And let it shine
    Just own the night
    Like the Fourth of July

    ‘Cause baby, you’re a firework
    Come on show them what you’re worth
    Make them go, “Oh, oh, oh”
    As you shoot across the sky
    Baby, you’re a firework
    Come on let your colors burst
    Make them go, “Oh, oh, oh”
    You’re gonna leave before they know

    You don’t have to feel
    Like a waste of space
    You’re original
    Cannot be replaced
    If you only knew
    What the future holds
    After a hurricane
    Comes a rainbow
    Maybe the reason why
    All the doors are closed
    So you could open one
    That leads you to the perfect …
    Like a lightning bolt
    Your heart will glow
    And when it’s time you know

    You just gotta
    Ignite the light
    And let it shine
    Just own the night
    Like the Fourth of July

    ‘Cause baby, you’re a firework
    Come on show them what you’re worth
    Make them go, “Oh, oh, oh”
    As you shoot across the sky
    Baby, you’re a firework
    Come on let your colors burst
    Make them go, “Oh, oh, oh”
    You’re gonna leave before they know

    Boom, boom, boom
    Even brighter than the moon, moon, moon
    It’s always been inside of you, you, you
    And now it’s time to let it through

    ‘Cause baby, you’re a firework
    Come on show them what you’re worth
    Make them go, “Oh, oh, oh”
    As you shoot across the sky
    Baby, you’re a firework
    Come on let your colors burst
    Make them go, “Oh, oh, oh”
    You’re gonna leave before they know

    Boom, boom, boom
    Even brighter than the moon, moon, moon
    Boom, boom, boom
    Even brighter than the moon, moon, moon

    Music video by Katy Perry performing Firework. (C) 2010 Capitol Records, LLC

  • desc

    Katy Perry - Part Of Me

    4:12

    Get “Part Of Me” from Katy Perry’s ‘Teenage Dream: The Complete Confection’:
    WITNESS: The Tour tickets available now!

    Directed by Ben Mor & Produced by Tony McGarry & Danny Lockwood

    Follow Katy:






    Lyrics:
    Days like this I want to drive away
    Pack my bags and watch your shadow fade
    You chewed me up and spit me out
    Like I was poison in your mouth
    You took my light, you drain me down
    That was then and this is now
    Now look at me

    Chorus:
    This is the part of me
    That you’re never gonna ever take away from me, no
    This is the part of me
    That you’re never gonna ever take away from me, no
    Throw your sticks and your stones
    Throw your bombs and your blows
    But you’re not gonna break my soul
    This is the part of me
    That you’re never gonna ever take away from me, no

    I just wanna throw my phone away
    Find out who is really there for me
    You ripped me off, your love was cheap
    Was always tearing at the seams
    I fell deep, you let me down
    But that was then and this is now
    Now look at me

    Chorus:
    This is the part of me
    That you’re never gonna ever take away from me, no
    This is the part of me
    That you’re never gonna ever take away from me, no
    Throw your sticks and your stones
    Throw your bombs and your blows
    But you’re not gonna break my soul
    This is the part of me
    That you’re never gonna ever take away from me, no

    Bridge:
    Now look at me I’m sparkling
    A firework, a dancing flame
    You won’t never put me out again
    I’m glowing oh whoa
    So you can keep the diamond ring
    It don’t mean nothing anyway
    In fact you can keep everything
    Yeah yeah, except for me

    Chorus:
    This is the part of me
    That you’re never gonna ever take away from me, no
    This is the part of me
    That you’re never gonna ever take away from me, no (away from me)
    Throw your sticks and your stones
    Throw your bombs and your blows
    But you’re not gonna break my soul
    This is the part of me
    That you’re never gonna ever take away from me, no

    This is the part of me (no)
    (away from me) This is the part of me
    Throw your sticks and your stones
    Throw your bombs and your blows
    But you’re not gonna break my soul
    This is the part of me
    That you’re never gonna ever take away from me, no

    Music video by Katy Perry performing Part Of Me. (C) 2012 Capitol Records, LLC

  • desc

    Meghan Trainor - All About That Bass

    3:10

    Meghan Trainor's official music video for 'All About That Bass'. Click to listen to Meghan Trainor on Spotify:

    As featured on Title. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Meghan Trainor
    Dear Future Husband:
    Like I'm Gonna Lose You:
    Lips Are Movin:

    More great global hits videos here:

    Follow Meghan Trainor
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Meghan Trainor on YouTube:

    ---------

    Lyrics:

    Because you know I'm all about that bass
    'Bout that bass, no treble
    I'm all about that bass
    'Bout that bass, no treble
    I'm all about that bass
    'Bout that bass, no treble
    I'm all about that bass
    'Bout that bass... bass... bass... bass

    Yeah, it's pretty clear, I ain't no size two
    But I can shake it, shake it, like I'm supposed to do
    'Cause I got that boom boom that all the boys chase
    And all the right junk in all the right places

    I see the magazine workin' that Photoshop
    We know that shit ain't real, come on now, make it stop
    If you got beauty, beauty, just raise 'em up
    'Cause every inch of you is perfect from the bottom to the top

    Yeah, my mama she told me don't worry about your size
    (Shoo wop wop, sha-ooh wop wop)
    She says, Boys like a little more booty to hold at night
    (That booty, uh, that booty booty)
    You know I won't be no stick figure silicone Barbie doll
    So if that what you're into, then go 'head and move along

  • desc

    Ariana Grande - Break Free ft. Zedd

    4:08

    Ariana Grande My Everything” available for download now
    Best of Ariana Grande:
    Subscribe here:

  • desc

    Becky G - Shower

    3:40

    Becky G's official music video for 'Shower'. Click to listen to Becky G on Spotify:

    As featured on Shower (Single). Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Becky G
    Can't Stop Dancin':
    Becky From The Block:
    Problem (The Monster Remix) ft. will.i.am:

    Follow Becky G
    Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Subscribe to Becky G on YouTube:

    More great global hits videos here:

    ---------

    Lyrics:

    I don't know, it's just something about ya
    Got me feeling like I can't be without ya
    Anytime someone mention your name
    I be feeling as if I'm around ya
    Ain't no words to describe you baby
    All I know is that you take me high
    Can you tell that you drive me crazy?
    Cause I can't get you out my mind

    Think of you when I'm going to bed
    When I wake up think of you again
    You are my homie, lover and friend
    Exactly why

    You light me up inside
    Like the 4th of July
    Whenever you're around
    I always seem to smile
    And people ask me how
    Well you're the reason why
    I'm dancing in the mirror and singing in the shower

    La La Di, La La Da, La La Da
    Singing in the shower
    La La Di, La La Da, La La Da
    Singing in the shower

  • desc

    Iggy Azalea - Fancy ft. Charli XCX

    3:25

    Fancy is out on iTunes here:
    My album 'The New Classic' is out worldwide!



    Instagram @thenewclassic






    Directed by Director X

    Music video by Iggy Azalea performing Fancy. (C) 2014 Virgin EMI Records, a division of Universal Music Operations Limited

  • desc

    Katy Perry - This Is How We Do

    3:30

    Get This Is How We Do from Katy Perry's 'PRISM':
    WITNESS: The Tour tickets available now!

    Official video for Katy Perry's This Is How We Do directed by Joel Kefali and produced by Jason Colon, Danny Lockwood & Danielle Hinde. Production company – Doomsday Entertainment

    Lyrics:
    Sipping on rosé, sipping on sun, coming up all lazy
    Slow cooking pancakes for my boy, still up, still fresh, as a daisy
    Playing ping pong all night long, everything's on me and then hazy
    Chanel this, Chanel that, hell yeah
    All the girls vintage Chanel baby

    It's no big deal, it's no big deal, it's no big deal
    This is no big deal

    This is how we do, yeah, chilling, laid back
    Straight stuntin’ ya we do it like that
    This is how we do, do do, this is how we do
    This is how we do, yeah, chilling, laid back
    Straight stuntin’ ya we do it like that
    This is how we do, do do, this is how we do

    Big hoops, and the room leaves, my click happening, my Maseratti
    Said to Barbara, chique, at the super rica, grabbing tacos, checking out hotties
    Now we talking astrology, getting our nails did, all Japanese-y
    Day drinking at the Wildcats, sucking real bad at Mariah karaoke

    It's no big deal, it's no big deal, it's no big deal
    This is no big deal

    This is how we do, yeah, chilling, laid back
    Straight stuntin’ ya we do it like that
    This is how we do, do do, this is how we do
    This is how we do, yeah, chilling, laid back
    Straight stuntin’ ya we do it like that
    This is how we do, do do, this is how we do

    This one goes out to ladies, at breakfast, in last night's dress
    Uh-huh, I see you
    Yo, this goes out to all you kids that still have their cars at the club valet and it's Tuesday
    Yo, shout out to all you kids, buying bottle service, with your rent money
    Respect

    This is how we do, yeah, chilling, laid back
    Straight stuntin’ ya we do it like that
    This is how we do, do do, this is how we do
    This is how we do, yeah, chilling, laid back
    Straight stuntin’ ya we do it like that
    This is how we do, do do, this is how we do
    This is how we do

    This goes out to all you people going bed with a ten and waking up with a two
    This is how we do
    Ha, not me

    This is how we do, yeah, chilling, laid back
    Straight stuntin’ ya we do it like that
    This is how we do, do do, this is how we do
    What? Wait. No, no, no
    Bring the beat back, that's right

    Follow Katy Perry:






    Music video by Katy Perry performing This Is How We Do. (C) 2014 Capitol Records, LLC

  • desc

    Sia - Chandelier

    3:52

    Sia's official music video for 'Chandelier'. Click to listen to Sia on Spotify:

    As featured on 1000 Forms Of Fear. Click to buy the track or album via iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    More from Sia
    Big Girls Cry:
    Fire Meet gasoline:
    Elastic Heart:

    Follow Sia
    Website:
    Facebook:
    Twitter:

    Subscribe to Sia on YouTube:

    More great Global Hits videos here:

    ---------

    Lyrics:

    Party girls don't get hurt
    Can't feel anything, when will I learn
    I push it down, push it down

    I'm the one for a good time call
    Phone's blowin' up, ringin' my doorbell
    I feel the love, feel the love

    1, 2, 3 1, 2, 3 drink
    1, 2, 3 1, 2, 3 drink
    1, 2, 3 1, 2, 3 drink

    Throw 'em back, till I lose count
    Playlist Best of Sia
    Subscribe for more

  • desc

    Katrina & The Waves - Walking On Sunshine

    3:49

    Official video of Katrina & The Waves performing Walking On Sunshine from the album Walking On Sunshine.
    Buy It Here:
    The video proceeds to depict the band performing live at a United Kingdom concert
    Like Katrina And The Waves on Facebook:
    Official Website:
    Official YouTube Channel:

  • desc

    Taylor Swift - 22

    4:04

    Buy Now!
    iTunes:
    Music video by Taylor Swift performing 22. (C) 2013 Big Machine Records, LLC.
    Best of Taylor Swift
    Taylor Swift - Reputation
    Subscribe for more
    Best of Taylor Swift:
    Subscribe here:

  • desc

    Katy Perry - Hot N Cold

    4:44

    Get “Thinking Of You” from Katy Perry’s ‘One of the Boys’’:
    WITNESS: The Tour tickets available now!

    Directed by Alan Ferguson & Produced by Melissa Larson

    Follow Katy:






    Lyrics:
    You change your mind
    Like a girl changes clothes
    Yeah you P.M.S.
    Like a bitch
    I would know
    And you over-think
    Always speak cryptically
    I should know
    That you’re no good for me

    (Chorus)
    ‘Cause you’re hot then you’re cold
    You’re yes then you’re no
    You’re in then you’re out
    You’re up then you’re down
    You’re wrong when it’s right
    It’s black and it’s white
    We fight we break up
    We kiss we make up

    You, you don’t really wanna stay no
    You, but you don’t really wanna go o
    You’re hot then you’re cold
    You’re yes then you’re no
    You’re in then you’re out
    You’re up then you’re down

    We used to be
    Just like twins
    So in sync
    The same energy
    Now’s a dead battery
    Used to laugh
    About nothing
    Now you’re plain boring
    I should know
    That you’re not gonna change

    (Chorus)
    ‘Cause you’re hot then you’re cold
    You’re yes then you’re no
    You’re in then you’re out
    You’re up then you’re down
    You’re wrong when it’s right
    It’s black and it’s white
    We fight we break up
    We kiss we make up

    Someone call the doctor
    Got a case of love bipolar
    Stuck on a roller coaster
    And I can’t get off this ride…
    You change your mind
    Like a girl changes clothes

    (Chorus)
    ‘Cause you’re hot then you’re cold
    You’re yes then you’re no
    You’re in then you’re out
    You’re up then you’re down
    You’re wrong when it’s right
    It’s black and it’s white
    We fight we break up
    We kiss we make up


    Music video by Katy Perry performing Hot N Cold. (C) 2008 Capitol Records, LLC

  • desc

    Pharrell Williams - Happy

    4:07

    Get Pharrell's album G I R L on iTunes:
    Get Pharrell's album G I R L on Amazon:
    Get Pharrell's album G I R L on Google Play:

    From the Despicable Me 2 soundtrack. Check out to experience the world's first 24 hour music video! Directed by We Are From L.A.

    Subscribe to i am OTHER on YouTube:
    Videos, news and more:
    Like us on Facebook:
    Follow us on Twitter:


    Performed by Pharrell Williams
    Written and Produced by Pharrell Williams
    Background Vocals performed by Rhea Dummett, Trevon Henderson, Ashley L. Lee, Shamika Hightower, Jasmine Murray and Terrence Rolle
    EMI April Music, Inc. obo Itself and More Water From Nazareth (ASCAP), Universal Pictures Music (ASCAP)
    Recorded by Mike Larson for i am OTHER entertainment
    Assisted by Matthew Desrameaux
    Digital Editing and Arrangement by Andrew Coleman and Mike Larson for i am OTHER entertainment
    Recorded at Circle House Studios, Miami, FL.
    Mixed by Leslie Brathwaite at Music Box Studios, Atlanta, GA
    © 2013 Universal Studios

    i am OTHER:
    Executive Producer - Pharrell Williams
    General Manager - Caron Veazey
    Creative Director - Mimi Valdés
    Executive Producer - Robin Frank
    Associate Producer - Bethany Gould
    Assistant Producer - Alexandra DePersia
    Digital Marketing - Aviva Yael

  • desc

    Ariana Grande - Problem ft. Iggy Azalea

    3:28

    Buy now!
    Google Play:

    Pre-order My Everything and get access to the iHeartRadio Concert video stream where Ariana performs songs from her new album FOR THE FIRST TIME!

    Best of Ariana Grande:
    Subscribe here:

  • desc

    American Authors - Best Day Of My Life

    3:41

    What We Live For” OUT NOW:
    iTunes:
    Amazon:
    Google Play:
    Spotify:

    Click To Subscribe -

    Sign Up:
    Tour dates:
    Official Website:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

  • desc

    The Black Eyed Peas - I Gotta Feeling

    4:52

    Music video by Black Eyed Peas performing I Gotta Feeling. (C) 2009 Interscope

  • desc

    Meghan Trainor - Better When Im Dancin

    2:57

    Meghan Trainor
    Better When I'm Dancin'
    The PEANUTS Movie Original Motion Picture Soundtrack
    Soundtrack Available Everywhere October 23.
    Preorder it now at iTunes:
    Amazon:
    Google Play:
    Better When I'm Dancin' at Spotify:

    Charlie Brown, Snoopy, Lucy, Linus and the rest of the beloved Peanuts gang are dancing way to the big-screen, with moves like you've never been seen before, in state of the art 3D animation.

    Snoopy, the world's most lovable beagle - and flying ace - embarks upon his greatest mission as he takes to the skies to pursue his arch-nemesis The Red Baron, while his best pal, Charlie Brown, begins his own epic quest. From the imagination of Charles M. Schulz and the creators of the ICE AGE films, THE PEANUTS MOVIE will prove that every underdog has his day.

    Visit the official site at:
    Create your own Peanuts character at:






    © 2015 Epic Records, a division of Sony Music Entertainment

  • desc

    Wiz Khalifa - See You Again ft. Charlie Puth Official Video Furious 7 Soundtrack

    3:58

    The Fate of the Furious: The Album available now -

    Download the new Furious 7 Soundtrack Deluxe Version on iTunes here:

    See Wiz on tour

    Tag ‪#‎SeeYouAgain‬ on Shazam and get an exclusive behind the scenes look at the music video!

    Get official merch here:

    Stream Furious 7 on Spotify:

    Directed by: Marc Klasfeld

    Follow Wiz:
    ►Subscribe to channel:
    ►Twitter -
    ►Facebook -
    ►Instagram -
    ►Soundcloud -
    ►Website:
    ►Taylor Gang:

    Follow Charlie Puth:
    ►Subscribe to channel:
    ►Twitter -
    ►Facebook -
    ►Instagram -
    ►Soundcloud -
    ►Website:

    Wiz Khalifa - See You Again ft. Charlie Puth [Official Video] Furious 7 Soundtrack

  • desc

    Selena Gomez - Same Old Love

    4:25

    Get REVIVAL, out now:

    Get exclusive REVIVAL merchandise bundles:

    Sign up for updates:

    Music video by Selena Gomez performing Same Old Love. (C) 2015 Interscope Records


    Best of Selena Gomez:
    Subscribe here:

  • desc

    Bea Miller - I Dare You

    3:28

    Bea’s debut album, “Not An Apology” featuring Fire N Gold” and Young Blood available now!
    Apple Music:
    Amazon Music:
    Google Play:
    Streaming:

    Facebook --
    Twitter --
    Instagram --
    Official Site --

    Music video by Bea Miller performing I Dare You. (C) 2015 Simco Limited under license to Hollywood Records, Inc.


    Best of BeaMiller:
    Subscribe here:

  • desc

    Lady Gaga - Born This Way

    7:20

    WRITTEN BY LADY GAGA. EXECUTIVE PRODUCER: VINCENT HERBERT. DIRECTED BY NICK KNIGHT. CHOREOGRAPHY BY LAURIE ANN GIBSON.

    LADY GAGA / JOANNE
    NEW ALBUM / OUT NOW
    iTunes:
    Apple Music:
    Spotify:
    Google Play:
    Amazon:
    LadyGaga.com:

    FOLLOW LADY GAGA:






    EMAIL LIST:


    #VEVOCertified on Oct. 3, 2012.

  • desc

    Lady Gaga - Just Dance ft. Colby ODonis

    4:07

    LADY GAGA / JOANNE
    NEW ALBUM / OUT NOW
    iTunes:
    Google Play:
    Amazon:
    LadyGaga.com:

    FOLLOW LADY GAGA:






    EMAIL LIST:


    Music video by Lady Gaga performing Just Dance. (C) 2008 Interscope Records

  • desc

    Cascada - Evacuate The Dancefloor

    3:28

    Subscribe to Cloud 9 Dance →

    Cascada - Evacuate The Dancefloor BUY IT
    Evacuate the Dancefloor became Cascada's first UK number one single in 2009. So far the group has sold an estimated 14 million copies of their three albums, and 36 million singles worldwide. Cascada consists of the German-born English singer Natalie Horler, and Record producers DJ Manian and Yanou.

    more info:

  • desc

    Cascada - Everytime We Touch

    3:35

    The Official video for Cascada Everytime We Touch.
    Find loads more Classics in our Official Clubland Classix playlist! ➠

    Follow AATW:
    Follow Cascada:

  • desc

    Cascada - Au Revoir

    3:01


    Cascada Au Revoir - new video from the album Original Me
    Official CASCADA App:

  • desc

    Shakira - Rabiosa ft. El Cata

    2:51

    Vídeo oficial de Shakira de su tema 'Rabiosa' ft El Cata. Haz clic aquí para escuchar a Shakira en Spotify:

    Incluido en Sale El Sol. Haz clic aquí para comprar el track o el álbum en iTunes:
    Google Play:
    Amazon:

    Más de Shakira
    Waka Waka (This Time For Africa):
    Loba:
    La Tortura:

    Pincha aquí para escuchar más vídeos de buen Divas Latino.

    Sigue a Shakira
    Página web:
    Facebook:
    Twitter:
    Instagram:

    Suscríbete al canal de Shakira en YouTube:

    ---------

    Letras:

    Rabiosa, rabiosa
    Rabiosa, rabiosa
    Yo soy rabiosa, rabiosa
    Rabiosa, rabiosa

    Rabiosa
    Tu tienes pila y loco haciendo cola
    Mira palomo metio en lio
    Y tu me quieres atracao ahi, ratata

    Que tu me tienes a quinientos y perdio
    Mentiras son dividi contigo
    Porque esa vuelta no es pa mi
    Que tu me quieres amarrao aqui

  • desc

    Demi Lovato - Cool for the Summer

    3:48

    Demi’s album CONFIDENT available now!
    Amazon
    Google Play
    Stream

    Facebook
    Twitter
    Instagram
    Tumblr
    Official site



    Vevo x Demi Lovato
    Demi Lovato - Audio Snippet Videos

    Subscribe for more
    Best of Demi Lovato:
    Subscribe here:

  • desc

    Just Dance 2016 - You Never Can Tell - 5 stars

    2:54

    Follow me on Twitter: twitter.com/rfmckinleyport

    Share, subscribe and give your like! =]

    All rights of music are reserved to their respective artists and labels, there is no copyright infringement intended. All rights of game intended solely to their respective companies, this is a gameplay just for entertainment, according to their video policies. Please, If there is any problem with this video, kindly ask you to contact me, my email is in the ABOUT tab in my channel.

  • desc

    Drop The Mambo - Just Dance 2016 - Full Gameplay 5 Stars KINECT

    3:26

    Drop The Mambo is in Just Dance 2016

    buy Just Dance:

    Xbox:
    Play Station:
    Wii U:

    (C) Ubisoft 2015
    Platform: Xbox one, PS4, WiiU
    xbox 360, PS3, Wii

  • desc

    Katy Perry - Birthday

    3:36

    Get Birthday from Katy Perry's 'PRISM':
    WITNESS: The Tour tickets available now!

    Lyric video for Katy Perry’s “Birthday” from ‘PRISM’ produced by Mandy Sellick and directed by Aya Tanimura.

    Follow Katy:






    Music video by Katy Perry performing Birthday. (C) 2014 Capitol Records, LLC

  • desc

    Selena Gomez - The Heart Wants What It Wants

    4:36

    Get REVIVAL, out now:

    Get exclusive REVIVAL merchandise bundles:

    Sign up for updates:

    Facebook --
    Twitter --
    Instagram —
    Official Site --

    Music video by Selena Gomez performing The Heart Wants What It Wants. (C) 2014 Hollywood Records, Inc.
    Best of Selena Gomez:
    Subscribe here:

  • desc

    Taylor Swift - Mean

    4:04

    Best of Taylor Swift:
    Subscribe here:


    Music video by Taylor Swift performing Mean. (C) 2011 Big Machine Records, LLC.

  • desc

    Taylor Swift - Im Only Me When Im With You

    3:39

    Music video by Taylor Swift performing I'm Only Me When I'm With You. (C) 2008 Big Machine Records, LLC

  • desc

    Taylor Swift - The Best Day

    4:36

    Best of Taylor Swift:
    Subscribe here:


    Music video by Taylor Swift performing The Best Day. (C) 2009 Big Machine Records, LLC

  • desc

    Taylor Swift - Fearless

    4:11

    Music video by Taylor Swift performing Fearless. (C) 2010 Big Machine Records, LLC.

  • desc

    Taylor Swift - Style

    4:03

    Check out Taylor's new stunning video for “Style. Taylor’s multi-platinum release 1989 is Available Now on iTunes
    Best of Taylor Swift
    Taylor Swift - Reputation
    Subscribe for more

    Best of Taylor Swift:
    Subscribe here:

  • desc

    Taylor Swift - Begin Again

    4:11

    Music video by Taylor Swift performing Begin Again. (C) 2012 Big Machine Records, LLC.
    Buy Now!
    Best of Taylor Swift:
    Subscribe here:

Shares

Check Also

Menu